ژاپن، ونزوئلا و اروگوئه به شهروندانشان بابت سفر به آمریکا هشدار دادند

سرکنسولگر ژاپن در دیترویت آمریکا به شهروندان ژاپنی که ممکن است به ایالات متحده مسافرت کنند، نسبت به تیراندازی‌های مرگبار اخیر هشدار داده است.

ژاپن، ونزوئلا و اروگوئه به شهروندانشان بابت سفر به آمریکا هشدار دادند
کد خبر: 328643
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۱۴:۴۹:۰۲

اعتمادآنلاین| وزارت امور خارجه ژاپن در بیانیه‌ای اعلام کرد، سرکنسول ژاپن در دیترویت به شهروندان این کشور هشدار داد که نسبت به تیراندازی‌های احتمالی در هر نقطه از ایالات متحده هوشیار باشند و آمریکا را اجتماع اسلحه توصیف کرد.

در این بیانیه همچنین به شهروندان ژاپنی توصیه شده که به اقدامات امنیتی توجه داشته باشند.

هشدار سرکنسول ژاپن در دیترویت در پی هشدارهای مشابه از سوی کشورهای دیگر و پس از حملات مرگبار اخیر در ایالات متحده آمریکا منتشر شده است.

وزارت خارجه اروگوئه نیز در بیانیه مشابهی که اخیرا منتشر شد، آورده که دولت به شهروندانش هشدار داده تا جوانب احتیاط را علیه خشونت‌های تبعیض آمیز رو به رشد به ویژه جرایم از روی انزجار و تنفر در نظر بگیرند.

این وزارتخانه همچنین به شهروندانش هشدار داده تا در سفر به ایالات متحده از رفتن به مراکزی که محل تجمع زیاد مردم است مثل پارک‌ها، مراکز خرید، فستیوال‌های هنری و غذایی یا تجمعات ورزشی و فرهنگی اجتناب کنند و همچنین اعلام کرده که تسلیحات توسط مردم حمل می‌شود.

نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا نیز به شهروندانش که در داخل آمریکا ساکن هستند یا می‌خواهند به آنجا بروند، هشدار داده تا به شدت مراقب باشند یا سفر خود را به تعویق بیندازند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها