کد خبر: 324861
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۰:۴۰:۰۰
| |

دولت آل خلیفه دو شیعه را در بحرین اعدام کرد

فعالان فضای مجازی بحرینی به نقل از خانواده دو نفر از زندانیان شیعه در زندان‌های بحرین اعلام کردند به آنها خبر داده شده فرزندان آنها بامداد امروز اعدام شدند.

دولت آل خلیفه دو شیعه را در بحرین اعدام کرد
کد خبر: 324861
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فعالان فضای مجازی بحرینی به نقل از خانواده دو نفر از زندانیان شیعه در زندان‌های بحرین اعلام کردند به آنها خبر داده شد فرزندان آنها بامداد امروز اعدام شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، رسانه‌ها اعلام کردند بامداد امروز حکم اعدام صادرشده از سوی دادگاه بحرین علیه دو تبعه شیعه این کشور به نام‌های احمد الملالی و علی العرب اجرا شده است.

از ساعات اولیه بامداد، صفحات مجازی مخالفان دولت آل خلیفه خبر دادند: به پدران این دو محکوم اطلاع داده شده که با یک همراه به زندان مراجعه کنند.

جمعیت وفاق بحرین هم با تایید این خبر تاکید کرد: این اعدام بنا به پافشاری پادشاه اردن و به‌رغم تمامی درخواست‌های صورت‌گرفته از سوی سازمان‌های مدافع حقوق بشر داخلی و بین‌المللی به مرحله اجرا در آمده است.

از سوی دیگر پایگاه اطلاع‌رسانی مرآت البحرین هم در گزارشی در رابطه با آخرین دیدار دو اعدامی با خانواده‌هایشان نوشت: احمد الملالی خطاب به پدر خود گفته من آرزو می‌کردم به شکل دیگری شهید شوم اما به هر شکل این سرنوشت من است و سپس به نقل از پدر او لحظات آخرین دیدار با پسر را تشریح کرد.

در این حال خانواده این اعدامی ساعاتی بعد از اعدام خبر داد: مسئولان امنیتی حاضر به تحویل جسد فرزندانش نیستند و بعد از آنکه بیش از نیم ساعت در نزدیک گورستان المحرق به انتظار ایستادند به آنها خبر دادند جسد فرزندانشان به گورستان «ماحوز» برده شده و در آنجا دفن می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها