کد خبر: 322699
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۱:۰۹:۰۵
| |

الحشد الشعبی:

هیچ نیروی ایرانی در پایگاه آمرلی حضور نداشت

سخنگوی الحشد الشعبی در محور شمال با اشاره به اینکه قبل از انجام تحقیقات هیچ طرفی را نمی‌توانیم در بمباران پایگاه آمرلی متهم کنیم، حضور یا کشته شدن نیروهای ایرانی در این پایگاه را رد کرد.

هیچ نیروی ایرانی در پایگاه آمرلی حضور نداشت
کد خبر: 322699
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۱:۰۹:۰۵

اعتمادآنلاین| علی الحسینی، سخنگوی الحشد الشعبی در محور شمال در رابطه با بمباران پایگاه آمرلی گفت: هیچ طرفی را نمی توانیم در این موضوع متهم کنیم و کمیته برای تحقیق و بررسی این موضوع قرار دادیم.

او با اشاره به اینکه پایگاه آمرلی یک پایگاه لجستیک وابسته به الحشد الشعبی است گفت که الحشد الشعبی دشمنان زیادی دارد از جمله داعش، آمریکا و کشورهایی که این سازمان برنامه های آنان در عراق را مختل کرد.

الحسینی در رابطه با تلفات این حادثه گفت که تنها دو نفر زخم‌های سطحی دارند و برخلاف چیزی که رسانه های مغرض عربی منتشر کردند هیچ یک از مستشاران ایرانی و یا نیروهای سپاه پاسداران در این بمباران کشته نشدند.

سخنگوی الحشد الشعبی در ادامه وجود هرگونه مستشار ایرانی در این پایگاه را رد کرد و گفت که مستشار ایرانی در یک منطقه کوچک مانند طوز خورماتو و در یک پایگاه اداری چه کار می‌کند؟

وزارت دفاع عراق اعلام کرد که دو تن از نیروهای حشد شعبی در اثر حمله یک پهپاد ناشناس به یکی از اردوگاه‌های نظامی این هیئت در صلاح‌الدین واقع در شمال عراق زخمی شدند اما گزارش‌های محلی حاکی از آن هستند که در این حمله چند تن دیگر نیز کشته شده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها