کد خبر: 321196
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۶:۲۴:۳۰
| |

گزارش افشاگرانه اشپیگل از نقش لابی صهیونیستی در پارلمان آلمان

اقدام اشپیگل در افشای نقش دو انجمن یهودی-اسرائیلی در تصمیم‌گیری‌های پارلمان و دولت آلمان، با واکنش طرفداران رژیم صهیونیستی همراه بوده است.

گزارش افشاگرانه اشپیگل از نقش لابی صهیونیستی در پارلمان آلمان
کد خبر: 321196
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۶:۲۴:۳۰

اعتمادآنلاین| هفته‌نامه اشپیگل آلمان در شماره جدید خود از نقش‌آفرینی دو انجمن یهودی-اسرائیلی در تصمیم‌گیری های پارلمان و دولت آلمان پرده برداشته است.

بر این اساس این دو انجمن با لابی‌گری‌های قدرتمند خود در پارلمان آلمان (بوندستاگ) بر روند تصمیم‌گیری و مصوبات نهاد قانونگذاری آلمان تاثیرگذاشته اند که از جمله آن، ممنوعیت فعالیت جنبش تحریم کالاهای اسرائیلی در آلمان به دلیل جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین بوده است.

این انجمن‌ها با «نفوذ سیستماتیک» خود تأثیرات مستقیمی بر سیاست خارجی آلمان داشته و با «روش‌های خشونت‌بار لابی گری» بدنبال پیشبرد اهداف «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آلمان هستند.

نویسندگان این گزارش از این دو انجمن به عنوان پیش‌قراولان رژیم صهیونیستی نام برده و از ارتباطات آنها با «موساد» سرویس جاسوسی خارجی اسرائیل پرده برداشته‌اند.

طبق این گزارش، قطعنامه بوندستاگ در غیرقانونی اعلام کردن جنبش تحریم محصولات اسرائیلی (بی دی اس) و تعداد دیگری از تصمیمات برلین در خصوص مخالفان رژیم صهیونیستی در آلمان تحت تأثیر فعالیت‌های این لابی بوده است.

با این حال گزارش افشاگرانه اشپیگل به مذاق شماری از هواداران رژیم صهیونیستی خوش نیامده و آنها در اظهارنظرهای مختلف این نشریه را متهم به دروغ‌پراکنی و یهودستیزی کرده‌اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها