کد خبر: 317169
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۲:۴۰:۱۶
| |

موساد:

تمام تلاش خود را برای تحقیق درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران به‌کار می‌گیریم

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم تمام تلاش خود را برای تحقیق درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران به کار می‌بندد.

تمام تلاش خود را برای تحقیق درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران به‌کار می‌گیریم
کد خبر: 317169
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۲:۴۰:۱۶

اعتمادآنلاین| یوسی کوهن، رئیس موساد، در سخنرانی خود در نوزدهمین کنفرانس امنیتی هرتزلیا اعلام کرد این رژیم تمام تلاش خود را برای تحقیق درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران به کار می‌بندد.

او گفت: اسرائیل به طور کامل بر اساس مدارکی عمل می‌کند که موساد درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران به دست آورد. موساد از هیچ تلاشی برای جستجو و تحقیق درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران فروگذار نمی‌کند.

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد: اختلافات اسرائیل با مصر و اردن به بخشی از گذشته تبدیل شده است و بعضی کشور‌های عربی به اسرائیل نزدیک‌تر شده‌اند. اسرائیل در بهترین شرایط خود قرار دارد و روابط با آن علنی شده است.

کوهن همچنین مدعی شد: اسرائیل امروز فرصت دارد تا روابط صلح با بسیاری از کشور‌های منطقه برقرار کند و همه آن‌ها علیه ایران خواهند بود.

او در ادامه ادعاهای خود گفت: «فقط یک بازیگر در پس حملات اخیر به نفتکش‌ها، فرودگاه‌های عربستان سعودی و ساختمان‌های آمریکا در عراق است. با استناد به منابع بالادستی می‌گویم که آن بازیگر ایران است.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها