کد خبر: 314688
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ۰۸:۴۲:۰۰
| |

حمله صهیونیست‌ها به یک یتیم‌خانه در قدس

منابع آگاه از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به یک یتیم‌خانه در محله قدیمی در شهر قدس خبر دادند.

حمله صهیونیست‌ها به یک یتیم‌خانه در قدس
کد خبر: 314688
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ۰۸:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ارم‌نیوز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که عناصری از یگان ویژه و اطلاعات رژیم صهیونیستی با یورش به یتیم‌خانه الاسلامیه در قدس با ادعای حمایت مالی تشکیلات خودگردان از مراسمی در آن، مانع از برگزاری این مراسم شدند.

نظامیان صهیونیستی تمامی وسایل این یتیم‌خانه را تخریب کردند. این عناصر همچنین در راستای سیاست اسرائیل برای یهودی سازی قدس و خالی کردن ساکنان آن به تعدادی از مؤسسه‌ها و اتحادیه‌های وابسته به فلسطینی‌ها در قدس یورش بردند.

در همین راستا، عطا الله حنا، اسقف اعظم کلیسای ارتدکس قدس با هشدار نسبت به سیاست‌های اسرائیل در قدس گفت که این سیاست جزئی از طرح سازمان یافته این رژیم برای یهودی‌سازی قدس و هدف قرار دادن تمام فلسطینی‌هاست.

او در کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد که مقامات رژیم اشغالگر به طور یکسان اماکن و مقدسات اسلامی و مسیحی را با هدف از بین بردن موجودیت فلسطینی در قدس و حقوقشان، تبدیل آنها به میهمانی در قدس هدف قرار می‌دهند.

حنا ادامه داد: آنچه توسط رژیم اشغالگر در قدس برنامه‌ریزی می‌شود، در چارچوب «معامله قرن» قرار می‌گیرد که هدف از آن از بین بردن مسأله فلسطین و سرقت کامل شهر قدس است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها