کد خبر: 312489
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ۱۷:۰۴:۳۵
| |

شفاف‌سازی «ظریف» درباره توییت اخیرش؛

تروریسم اقتصادی آمریکا تنها عامل ناامنی در منطقه است

وزیر امور خارجه کشورمان نسبت به برخی سوءتعبیرات پیش آمده بر سر توییت پیشین خود توضیحاتی ارایه کرد.

تروریسم اقتصادی آمریکا تنها عامل ناامنی در منطقه است
کد خبر: 312489
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ۱۷:۰۴:۳۵

اعتمادآنلاین| «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی در این باره نوشت:

«برخی از سوءتعبیرات نیازمند به شفاف‌سازی دارند: تیم بی در حال خرابکاری در دیپلماسی است (از جمله سفر مهم و سازنده نخست‌وزیر آبه شینزو) و بر تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران سرپوش می‌گذارد.»

واکنش ظریف به حادثه دریای عمان

«محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران «تروریسم اقتصادی» آمریکا علیه ایران را تنها عامل ناامنی‌های جدید و تنش‌ها در منطقه توصیف کرد.

ظریف در آغاز توئیت خود اشاره کرده همراه با «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای به قرقیزستان سفر کرده است. او گفت در حاشیه این اجلاس، گفت‌وگوهای موثری با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه و «شی جین پینگ»، رئیس‌جمهور چین انجام شده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: «همراه با رئیس‌جمهور روحانی در اجلاس سازمان همکاری شانگهای در قرقیزستان حضور دارم. گفت‌وگوهای چندجانبه مهم و صحبت‌های دوجانبه مثمرثمری از جمله با رئیس‌جمهور شی و رئیس‌جمهور پوتین انجام شده است.»

ظریف در ادامه توئیت خود به تنش‌های اخیر در منطقه واکنش نشان داد و نوشت: «صرفاً اقدامات یکجانبه آمریکا از جمله تروریسم اقتصادی این کشور علیه ایران عامل ناامنی و تنش‌های جدید در منطقه ما هستند.»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها