کد خبر: 308778
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ ۱۳:۴۶:۰۵
| |

دولت سوریه با فلسطین در روز قدس اعلام همبستگی کرد

وزارت خارجه سوریه ضمن اعلام همبستگی با فلسطین در روز قدس، بر هویت عربی قدس در فلسطین و جولان اشغالی در جنوب سوریه تأکید کرد.

دولت سوریه با فلسطین در روز قدس اعلام همبستگی کرد
کد خبر: 308778
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ ۱۳:۴۶:۰۵

اعتمادآنلاین| به مناسبت برگزاری روز جهانی قدس، هزاران نفر در سراسر جهان به خیابان‌ها آمده یا می‌آیند تا بار دیگر حمایت خود را از مسئله فلسطین اعلام و سیاست‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

وزارت خارجه سوریه امروز تأکید کرد که روز قدس امسال با افزایش توطئه آمریکایی-صهیونیستی و برداشته شدن تمامی نقابهای دشمنی آمریکا با ملت‌های عرب مقارن شده است.

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: «تصمیمات دولت آمریکا این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که قدس و جولان دارای هویت عربی هستند».

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از این منبع گزارش داد که تمامی اراضی اشغالی و حقوق عربی با گذشت زمان ساقط نمی‌شود و دیر یا زود به صاحبان خود بازخواهد گشت.

این منبع ادامه داد: «در روزجهانی قدس، جمهوری عربی سوریه بار دیگر همبستگی کامل خود را با ملت قهرمان فلسطین و مردم استوار ما در جولان اشغالی سوریه اعلام می‌کند».

دمشق همچنین اعلام کرد که از آزادسازی تمامی اراضی اشغالی عربی، بازگشت جولان به سوریه و برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس حمایت نامحدود می‌کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها