کد خبر: 286564
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

اهمیت سخنرانی امروز سیدحسن نصرالله

در حالی که رسانه‌های عربی از نزدیک شدن موعد درگیری اسرائیل و حزب‌الله سخن می‌گویند و حتی یک روزنامه عربی توصیه‌های سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان به دستیارانش در این رابطه را منتشر کرده، کارشناسان به انتظار سخنرانی امروز او نشسته‌اند.

اهمیت سخنرانی امروز سیدحسن نصرالله
کد خبر: 286564
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که رسانه‌های عربی از نزدیک شدن موعد درگیری اسرائیل و حزب‌الله سخن می‌گویند و حتی یک روزنامه عربی توصیه‌های سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به دستیارانش در این رابطه را منتشر کرده، کارشناسان به انتظار سخنرانی امروز او نشسته‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه کویتی الرأی در صدر صفحه اول شماره امروز خود سخنانی را منسوب به سیدحسن نصرالله منتشر کرد و در آن ادعا کرد دبیرکل حزب‌الله لبنان احتمال جنگ با اسرائیل را در تابستان پیش رو بسیار زیاد دانسته و پیش‌بینی کرد در این جنگ او به همراه شماری از رهبران رده اول حزب نیز کشته شوند.

این روزنامه کویتی بدون ذکر منبع خود ادعا کرد نصرالله در نشستی خصوصی با فرماندهان مناطق حزب، از آنها خواست حقیقت را از مردم کتمان نکنند و به آنها بگویند که احتمال وقوع جنگ بسیار زیاد است. او همچنین از آنها خواست تا این مسئله را به اطلاع خانواده‌های خود و اهالی روستاهای جنوب لبنان هم برسانند.

بر اساس روایت ادعایی این روزنامه کویتی، سیدحسن نصرالله خطاب به این فرماندهان گفت: «شاید من مدت زمان زیادی در میان شما نباشم، شاید به همراه من بسیاری از رهبران صف اول هم بروند. شاید هم اسرائیل موفق به ترور رهبران شود، اما این به معنای پایان حزب‌الله نیست، زیرا حزب به افراد تکیه ندارد بلکه بخشی از بافت جامعه لبنان است و در این کشور هم باقی خواهد ماند.»

به اعتقاد کارشناسان گرچه نمی‌توان در حال حاضر در رابطه با صحت وسقم سخنان منسوب به سیدحسن نصرالله نظری داد، اما می‌توان تا شامگاه امشب صبر کرد و منتظر سخنرانی او نشست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها