کد خبر: 283626
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۴:۵۶:۵۰
| |

دادستان آمریکا نسخه ویرایش‌شده گزارش مولر را منتشر می‌کند

دادستان آمریکا از تصمیم خود برای انتشار گزارش ویرایش‌شده مولر ظرف روزهای آینده خبر داد.

دادستان آمریکا نسخه ویرایش‌شده گزارش مولر را منتشر می‌کند
کد خبر: 283626
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۴:۵۶:۵۰

اعتمادآنلاین| «ویلیام بار» دادستان کل آمریکا، در نشستی در کنگره از سوی برخی دموکرات‌ها در مورد انتشار نهایی گزارش بازرس مولر با پرسش‌هایی روبرو شد از همین رو اعلام کرد که نسخه ویرایش شده گزارش را منتشر می‌کند.

دموکرات‌ها نسبت به این مساله که ممکن است ویلیام بار برای نشان دادن جلوه‌ای بهتر از دونالد ترامپ، گزارش مولر را به گونه دیگری ارائه کند، تردید دارند.

ویلیام بار در این نشست گفت: طی یک هفته این گزارش را برای عموم منتشر خواهم کرد سپس با رؤسای کمیته‌های قضائی سنا و مجلس نمایندگان در رابطه با درخواست‌های دیگر در این زمینه مذاکراتی خواهم داشت.

رابرت مولر بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 در آمریکا، در روزهای پایانی ماه مارس (فروردین ماه) گزارش 400 صفحه‌ای خود را برای ویلیام بار فرستاد.

ویلیام بار پس از دریافت این گزارش، طی نامه‌ای نتایج کلی آن را با نمایندگان کنگره آمریکا به اشتراک گذاشت. در این نامه آمده بود که بازرس ویژه در تحقیقات خود به مدرکی دال بر تبانی تیم انتخاباتی ترامپ یا افراد مرتبط با آن با روسیه در تلاش‌های خود برای اثرگذاری بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2016، دست نیافته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها