کد خبر: 282930
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۱۴:۴۵:۵۰
| |

بلومبرگ:

تحریم‌ روسیه، سناتورهای آمریکایی را خسته کرده است

«بلومبرگ» به نقل از چند سناتور جمهوری‌خواه نوشت: در کنگره آمریکا «نوعی خستگی» از ابتکارعمل‌ها برای اعمال تحریم‌ها علیه مسکو دیده شده و سناتورهای آمریکایی نمی‌توانند برای تنبیه مسکو به‌خاطر «دخالت در انتخابات» به توافق برسند.

تحریم‌ روسیه، سناتورهای آمریکایی را خسته کرده است
کد خبر: 282930
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۱۴:۴۵:۵۰

اعتمادآنلاین| روزنامه «ایزوستیا»، چاپ مسکو نوشت: خبرگزاری «بلومبرگ» به نقل از «مارکو روبیو» سناتور جمهوری خواه نوشت که در کنگره آمریکا «نوعی خستگی» از ابتکارعمل‌ها درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه مسکو به خاطر «دخالت در انتخابات سال 2016 آمریکا» مشاهده می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد که تعداد نمایندگان بیشتری به این موضوع علاقه‌مند شوند.

این خبرگزاری همچنین به سخنان «ران جانسون» سناتور جمهوری‌خواه نیز اشاره کرد که گفته است: «واقعیت این است که تحریم‌ها یک شمشیر دولبه است. ما باید یک گام به عقب برداشته و مشخص کنیم که در چه موقعیتی قرار داریم و باید چه تصمیمی برای برداشتن قدم بعدی بگیریم.»

بلومبرگ یادآور شده است که بسیاری از سناتورهای آمریکایی قصد دارند روسیه را به خاطر مسئولیتش در «دخالت در امور داخلی آمریکا و دیگر کشورها» تنبیه کنند، ولی آنها موفق نشده‌اند تا در این باره که «چه پیامی باید به کرملین ارسال شود» به توافق برسند.

در جدیدترین اقدام ضدروسی، پیش‌نویس قانونی درباره «ممانعت از مداخله خارجی در انتخابات» به کنگره ارائه شده که طبق آن هر نوع سرمایه‌گذاری در بخش انرژی اقتصاد روسیه را منع کرده، خواستار مسدود شدن حساب‌های دو الی سه بانک از پنج بانک‌ بزرگ روسیه، ممنوعیت سفر مقامات بلندپایه و الیگارش‌های روسی به ایالات متحده و همچنین اعمال تحریم‌هایی علیه بخش صنایع دفاع و سرویس‌های امنیتی روسیه شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها