کد خبر: 281844
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۱۲:۰۸:۰۰
| |

مخالفان دولت پاکستان:

به کار دولت عمران‌خان پایان می‌دهیم

همزمان با افزایش تنش‌ها میان دولت پاکستان و جناح مخالف این کشور، «آصف علی زرداری» رئیس‌جمهوری سابق پاکستان مدعی شد: برای جلوگیری از نابودی کشور، چاره‌ای جز پایان دادن به کار دولت عمران خان نداریم.

به کار دولت عمران‌خان پایان می‌دهیم
کد خبر: 281844
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۱۲:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «آصف علی زرداری» طی سخنرانی در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد ترور «ذوالفقار علی بوتو» بنیانگذار حزب مردم و نخست‌وزیر فقید این کشور در شهر گَری خدابخش اعلام کرد: حزب مردم برای کنار زدن دولت به سمت اسلام آباد تظاهرات خواهد کرد.


وی از هواداران حزب مردم خواست تا با شرکت در این تظاهرات برای سرنگونی دولت فعلی پاکستان نقش آفرینی کنند.


آصف زرداری با اشاره به اقدام دولت وقت پاکستان در سال 2010 برای تصویب هجدهمین اصلاحیه در قانون اساسی این کشور، افزود: اکنون دولت عمران‌خان به دنبال لغو این اصلاحیه هستند، اگر دولت از این تصمیم صرف نظر نکند ما مجبوریم به سمت اسلام‌آباد تظاهرات کنیم.


وی افزود: من قبل از انتخابات سال گذشته گفته بودم که حزب عمران خان، هجدهمین اصلاحیه قانون اساسی را لغو خواهد کرد و پس از آن به دنبال گشودن پرونده‌های قضایی علیه مخالفان سیاسی خود به ویژه حزب مردم است.


رئیس حزب مردم پاکستان مدعی شد: کشور در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و ما اجازه نخواهیم داد دولت دست به نابودی کشور بزند.


زرداری افزود: چه در زندان باشم یا نباشم، ما به هر قیمتی به طرف اسلام‌آباد تظاهرات کرده و تا برکنار دولت در آنجا خواهیم ماند.


تنش‌های سیاسی میان دولت پاکستان به حاکمیت حزب تحریک انصاف و جناح مخالف این کشور که حزب مردم دومین حزب قدرتمند و مخالف دولت عمران خان محسوب می شود، در حالی تشدید شده و در ماه‌های اخیر احزاب مخالف با چالش هایی نظیر پرونده کیفری و فسادمالی علیه خود در دادگاه‌ها مواجه هستند.


زرداری رئیس‌جمهوری سابق پاکستان نیز هم اکنون با چند پرونده اختلاس روبرو است و به تازگی برای رسیدگی فوری به این موارد، پرونده‌های وی از شهر کراچی به شهر اسلام‌آباد منتقل شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها