کد خبر: 275800
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۳:۱۳:۴۷
| |

کلینتون:

دموکراسی در آمریکا اسیر یک بحران تمام‌عیار است

نامزد دموکرات انتخابات 2016 آمریکا هشدار داد با رواج دیدگاه‌های نژادپرستانه در کاخ سفید، دموکراسی در این کشور با یک بحران تمام عیار روبرو شده است.

دموکراسی در آمریکا اسیر یک بحران تمام‌عیار است
کد خبر: 275800
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۳:۱۳:۴۷

اعتمادآنلاین| «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در یک سخنرانی در آلاباما اعلام کرد که دموکراسی در آمریکا با یک بحران تمام‌عیار مواجه شده است.

وی در این خصوص گفت: دوستان من، این زمانی است که حقوق بنیادین، فضیلت مدنی، آزادی مطبوعات، حاکمیت قانون، اعتماد، حقایق و منطق مورد حمله قرار گرفته است. اشتباه نکنید ما هم اکنون شاهد یک بحران تمام‌عیاردر دموکراسی خود هستیم. درست است که «تانکی در خیابان‌ها» دیده نمی‌شود؛ اما آنچه اتفاق می‌افتد قلب ما را به عنوان یک ملت به درد می‌آورد.

این نامزد شکست‌خورده انتخابات 2016 که در این سخنرانی هیچ اشاره‌ای به دونالد ترامپ نکرد، بار‌ها دولت آمریکا را هدف حملات لفظی قرار داد و گفت: زمانی که دیدگاه‌های نژادپرستانه و برتری‌جویانه در رسانه‌ها و کاخ سفید رواج می‌یابد، زمانی که تلاش برای دفاع از حقوق مدنی بی فایده می‌شود، این بدان معناست که ما هنوز کار‌های انجام نشده زیادی داریم.

کلینتون که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 در کسب آرای کالج الکترال از ترامپ شکست خورد، از جمله منتقدان سرسخت سیاست‌های او محسوب می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها