کد خبر: 274837
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۰۹:۱۲:۰۰
| |

مایک پنس، ایران را به نازی‌ها تشبیه کرد

معاون رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر ادعای بی اساس خود علیه ایران مبنی بر یهودی‌ستیزی و «برپا کردن هولوکاستی دیگر» را با تاکید بر مقابله آمریکا با ایران مطرح کرد.

مایک پنس، ایران را به نازی‌ها تشبیه کرد
کد خبر: 274837
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس سیاسی سالانه در ایالت مریلند به نام اقدام سیاسی محافظه‌کارانه با بیان اینکه یهودی‌ستیزی باید در سطح جهانی محکوم شود، مدعی شد که ایران به دنبال همان «اهداف نسل‌کشی» است که نازی‌های آلمان بودند.

وی بر این ادعای ضدایرانی خود افزود: «حکومت ایران به طور آشکار از هولوکاستی دیگر حمایت می‌کند و به دنبال وسیله‌ای برای دستیابی به آن است، اما من به شما اطمینان می‌دهم که با رهبری رئیس جمهور دونالد ترامپ، قوی خواهیم بود و در مقابل ایران مقاومت خواهیم کرد؛ به شما قول می‌دهم که با این رئیس جمهور، آمریکا هیچ‌گاه اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را به ایران نخواهد داد».

این سخنرانی ضدایرانی پنس با تشویق حامیان جمهوری‌خواهان و دونالد ترامپ مواجه شد.

به گزارش ایسنا، مایک پنس پیش از این در نشست ورشو و نشست امنیتی مونیخ ادعای یهودی‌ستیزی را علیه ایران مطرح کرد که با واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان و همچنین واکنش محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در نشست امنیتی مونیخ مواجه شده بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها