کد خبر: 270361
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۹:۱۵:۰۰
| |

خساست آمریکایی

یک مرد آمریکایی بعد از برنده شدن در مسابقه بخت‌آزمایی برای جلوگیری از سوءاستفاده نزدیکان از دارایی جدیدش با نقاب جایزه خود را دریافت کرد.

خساست آمریکایی
کد خبر: 270361
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| یک مرد آمریکایی بعداز برنده شدن در مسابقه بخت آزمایی برای جلوگیری از سوء استفاده نزدیکان از دارایی جدیدش با نقاب جایزه خود را دریافت کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه دیلی میل با انتشار تصاویری از مراسم اهدای جایزه به این فرد نوشت مردی که موفق شد در یک مسابقه بخت‌آزمایی بیش از 158 میلیون دلار برنده شود، برای جلوگیری از فشار نزدیکان جهت قرض گرفتن از او با نقاب در مراسم حاضر شد.

این فرد که نام مستعار کمپل را برای خود انتخاب کرده به خبرنگاران گفت تمایل ندارد کسی بداند که او برنده بخت‌آزمایی شده است، از این‌رو با این نقاب در مراسم حاضر شده است. او گفت قصد دارد یک خانه بخرد اما هنوز منزل مناسبی را پیدا نکرده و بقیه پول را هم در بهبود کسب وکار کوچکش و فراهم کردن زندگی بهتری برای خود صرف خواهد کرد.

گفتنی است پیش از این نیز شماری از برندگان برای گرفتار نشدن در دام گروه‌های تبهکار و باج گیر خواستار مخفی ماندن هویت خود شده بودند اما اعلام صریح فرار از دست نزدیکان که به دنبال سهیم شدن در این جایزه هستند، امر تازه ای محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها