کد خبر: 267623
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۰۸:۵۴:۰۵
| |

سناتور براون:

ترامپ نژادپرست و دروغگو است

«شراد براون» سناتور دموکرات ایالت اوهایو آمریکا که قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 این کشور شرکت کند، در سخنانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را نژادپرست خواند.

ترامپ نژادپرست و دروغگو است
کد خبر: 267623
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۰۸:۵۴:۰۵

اعتمادآنلاین| «شراد براون» سناتور دموکرات ایالت اوهایو آمریکا در سخنانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را نژادپرست خواند.

سناتور شراد براون که قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 این کشور شرکت کند، در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ان.‌بی.‌سی گفت: این کشور به خوبی با مسائل مرتبط با تبعیض نژادی برخورد نکرده است. ما رئیس‌جمهور ی نژادپرست داریم.

سناتور براون با یادآوری سخنان دونالد ترامپ درباره باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و ادعای او که اوباما در این کشور به دنیا نیامده و ذکر اقدام‌های تبعیض‌آمیز ترامپ با سیاه‌پوستان هنگام تصدی شغل املاک و مستغلات، گفت: «نمی‌دانم در درون او چه چیزی می‌گذرد، اما می‌دانم او حرفه سیاسی خود را با زیر سئوال بردن مشروعیت و زادگاه ریاست‌مهوری آمریکا بنا نهاد.»

وی گفت: «در مورد آنچه‌که ترامپ در اوائل شغل املاک و مستغلات انجام داد، همه جور گزارشی وجود دارد. می‌دانیم که رئیس‌جمهور اغلب حقیقت نمی‌گوید. می‌دانیم او اغلب دروغ می‌گوید و از نظر‌ها و راهبرد‌های نژادپرستانه او آگاهی داریم.»

سناتور براون که در گذشته نیز ترامپ را نژادپرست خوانده بود، در مصاحبه‌ای در اوایل ماه جاری با شبکه خبری سی‌ان‌ان همین لقب را به ترامپ داده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها