کد خبر: 265121
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۴:۵۴:۰۰
| |

پیام ملکه بریتانیا:

به مناقشه برگزیت پایان دهید

با تشدید اختلافات سر برگزیت، الیزابت دوم در پیامی به سیاستمداران بریتانیا از آنها خواست تا برای حل‌و‌فصل این بحران به اتفاق‌نظر برسند و چشم‌انداز وسیع‌تری را مدنظر داشته باشند.

به مناقشه برگزیت پایان دهید
کد خبر: 265121
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۴:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| با نزدیک شدن به تاریخ 29 مارس که زمان قانونی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپاست، لندن وارد عمیق‌ترین بحران سیاسی در نیم قرن اخیر شده است. گرچه الیزابت دوم، ملکه بریتانیا در سخنرانی سالانه در مؤسسه زنان در نورفک به صراحت به برگزیت اشاره نداشت، تاکید کرد هر نسلی با «چالش‌ها و فرصت‌های تازه‌ای» روبروست.

او افزود: در شرایطی که ما به دنبال پاسخ‌های تازه در عصر مدرن هستیم، من به عنوان یک عضو، نسخه‌های آزموده شده مانند به نیکی سخن گفتن با یکدیگر و احترام به عقاید یکدیگر را ترجیح می‌دهم و اتحاد برای یافتن اتفاق‌نظر و از دست ندادن چشم‌انداز بزرگ‌تر و وسیع‌تر را می‌پسندم.

کاخ باکینگهام درباره مفاهیم سخنرانی الیزابت دوم اظهارنظری نکرده است اما رسانه‌های بریتانیا تاکید دارند روی سخن او به برگزیت بوده است. تیتر اصلی روزنامه تایمز هم به این مساله اختصاص یافت: «ملکه خطاب به سیاستمداران متخاصم: به مناقشه برگزیت پایان دهید».

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها