کد خبر: 262970
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۲:۲۳:۰۰
| |

هدیه یک میلیاردی مشروط دموکرات‌ها برای ترامپ

دموکرات‌های کنگره آمریکا قصد دارند با بسته یک میلیارد دلاری مشروط برای امنیت مرزی، ترامپ را برای پایان دادن به تعطیلی دولت این کشور تحت فشار بگذارند.

هدیه یک میلیاردی مشروط دموکرات‌ها برای ترامپ
کد خبر: 262970
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۲:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا به امید رسیدن به توافق با دولت این کشور قصد دارند لایحه‌ای یک میلیارد دلاری برای امنیت مرزی را این هفته به رای بگذارند.


در حالی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا 5.7 میلیارد دلار بودجه برای ساخت دیواری در مرز این کشور با مکزیک درخواست کرده، دموکرات‌های کنگره تنها با 1.3 میلیارد دلار موافق هستند.


ترامپ اعلام کرد که هیچ لایحه‌ای را که بودجه مورد درخواست وی را تامین نکند، امضا نمی‌کند و این امر سبب شد همه لوایحی که دموکرات‌ها تهیه کرده بودند، در سنا توسط اکثریت جمهوریخواه رد شود.


لایحه جدید دموکرات‌ها که دهمین طرح آنها در این زمینه است نیز با وجود افزایش یک میلیارد دلار به بودجه پیشین، قرار نیست این بودجه را طبق خواسته ترامپ در اختیار وی بگذارد.


این لایحه تاکید می‌کند که این بودجه نه برای ساخت دیوار بلکه برای دیگر اقدامات امنیتی در مرز آمریکا با مکزیک باید مصرف شود چرا که دموکرات‌ها این اقدامات را مهمتر از دیوار می‌دانند.


خبر این برنامه دموکرات‌ها در حالی توسط سی‌ان‌ان رسانه‌ای می‌شود که ترامپ تا ساعاتی دیگر قرار است در یک سخنرانی پیشنهادی به دموکرات‌ها بدهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها