کد خبر: 262306
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۴:۳۶:۰۰
| |

محمود الزهار:

ابومازن باید محاکمه شود

یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به پیام‌هایی که مقاومت از طریق مصر برای رژیم صهیونیستی فرستاده است، بر ضرورت محاکمه ابومازن تاکید کرد.

ابومازن باید محاکمه شود
کد خبر: 262306
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۴:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس خاطر نشان کرد غزه به مرحله‌ای مشخص و تعیین‌کننده‌ای رسیده است که نقش خود را در مدیریتی که همه در آن مشارکت دارند،‌ برای نجات جامعه فلسطین از جنایات محمود عباس(ابومازن) ایفا می‌کند.

الزهار افزود باید در دو مسیر برای حل بحران سیاسی و انسانی در صحنه فلسطین گام برداشت؛ اول اینکه به تمام کسانی که برایشان این مسئله مهم است، بگوییم که ابومازن نماینده ملت فلسطین نیست و دوم اینکه گام‌های مشخص و هدفمندی از سوی گروه‌های فلسطینی برای اداره نبرد در مرحله آتی برداشته شود، که این گام‌ها تنها نظامی نباشد بلکه همچنین در لحظه مناسب، غیرنظامی هم باشد.

عضو مطرح جنبش حماس با اشاره به جنایاتی که ابومازن و تشکیلات خودگردان تحت ریاست وی علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شوند، خواستار بازنگری در برنامه‌های اداره فلسطین از سوی مقاومت شد و تاکید کرده است که غزه باید نقش خود را در مدیریتی که همه در آن مشارکت کنند، ایفا کند تا جامعه فلسطینی را از جنایات ابومازن نجات دهند.

الزهار بر ضرورت محاکمه و بازخواست ابومازن و تیم اطراف وی در تشکیلات خودگردان تاکید کرد و در اشاره به کشورهای شرکت کننده در کنفرانس پارلمانی برای قدس که به تجلیل از هیئت اعزامی از سوی مجلس قانونگذاری پرداختند گفت 74 کشور بر مشروعیت و قانونی بودن مجلس قانونگذاری فلسطین تاکید کرده‌اند.

وی درباره اوضاع امنیتی نوار غزه تصریح کرد: مقاومت با ابزارها و راهپیمایی‌های مسالمت آمیز بازگشت و موفقیت‌های امنیتی، مثلث پیروزی در مرحله دشواری را رقم زد،‌ مقاومت تدابیر موفقیت‌آمیزی را اتخاذ کرد که به افشای هسته‌های اشغالگران در غزه منجر شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها