کد خبر: 258766
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

اخبار ضد ونقیض از سفر شماری از نمایندگان مجلس عراق به اسرائیل

پس از انتشار اخبار درباره سفر شماری نمایندگان مجلس عراق به رژیم صهیونیستی، وزارت خارجه اسرائیل نیز سفر این نمایندگان را تأیید کرد.

اخبار ضد ونقیض از سفر شماری از نمایندگان مجلس عراق به اسرائیل
کد خبر: 258766
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از اینکه یکی از فعالان عرب‌زبان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در فضای مجازی نام شماری از نمایندگان پارلمان عراق را به عنوان بخشی از 3 هیئت اعلام کرد که به فلسطین اشغالی سفر و با مسئولان این رژیم ملاقات کردند، وزارت خارجه این رژیم هم سفر 3 هیئت عراقی طی سال گذشته میلادی به این رژیم را تایید کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، انتشار این خبر در میان سکوت شبه‌کامل متهمان به آن، جنجال بزرگی را در داخل عراق به وجود آورده است.

برخی از نمایندگان پارلمان عراق از رئیس آن خواستند تا وزارت خارجه این کشور را مکلف به تحقیق در رابطه با این امر کند.

بر اساس ادعای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی این هیئت‌ها به موزه هولوکاست رفته و با شماری از مسئولان اسرائیلی هم دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این میان، خالد المفرجی نماینده استان کرکوک عراق که نامش جزو افراد مسافر به فلسطین اشغالی برده شده است تنها فردی بود که به این اتهامات پاسخ داده و در توییتر خود نوشت: از دروغ‌گویی کسانی که سرزمین فلسطین را اشغال و مردم آن را آواره کردند نمی‌توان تعجب کرد اما تعجبم از کسانی است که آنها را باور می‌کنند.

وی افزود: من آرزو می‌کنم روزی به فلسطین آزاد و عربی سفر کنم اما هرگز به اسرائیل که غاصب سرزمین برادرانم و آوارگی این ملت است سفر نخواهم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها