کد خبر: 258418
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

وزیر دارایی آلمان:

به پایان دوران شکوفایی اقتصادی خود رسیده‌ایم

وزیر دارایی آلمان در مصاحبه‌ای تاکید کرد که دوران شکوفایی و رونق اقتصادی آلمان رو به اتمام است.

به پایان دوران شکوفایی اقتصادی خود رسیده‌ایم
کد خبر: 258418
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «اولاف شولتز»، وزیر دارایی آلمان و معاون صدراعظم این کشور در مصاحبه‌ای تاکید کرد که سال های رشد و شکوفایی و غنای اقتصادی آلمان تمام شده است. وی اعلام کرد که پایان دوران شکوفایی اقتصاد کشورمان فرارسیده است. وی انتظار هیچ گونه درآمد اضافی پیش‌بینی‌نشده برای کشورش را ندارد.

وی همچنین تصریح کرد که دوران زیبایی که دولت همواره مالیات‌های بیش از حد انتظار را دریافت می‌کرد، پایان یافته است.

شولتز افزود: برای سال 2019 البته انتظار یک مازاد مالیاتی را می‌توان داشت اما دوران حاصلخیز و پررونق اقتصادی در کشور ما حالا در حال اتمام است.

وزیر دارایی آلمان همچنین با نگاهی به انتخابات پارلمانی بعدی تاکید کرد که صدر اعظم بعدی آلمان باید از حزب وی (سوسیال دموکرات) باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وی برای صدراعظمی بعدی آلمان روی خودش حساب می‌کند با آری جواب داده و از تمایل خود برای تصاحب این سمت خبر داد.

وی در بخش دیگری از مصاحبه خواهان همبستگی همه نیروها برای اخراج پناهجویان متخلف شد. او همچنین خواستار آن است که از قوانین موجود آلمان استفاده بهتری شود و به شدت عمل در این قوانین نیازی نمی‌بیند.

وزیر دارایی آلمان گفت: دولت‌های ایالتی و دولت فدرال آلمان باید در امر اخراج پناهجویانی که به کارهای خلاف دست می‌زنند، همکاری‌های بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه خطاب به هورست زهوفر، وزیر کشور آلمان گفت: «این امر باید از حمایت وزارت کشور برخوردار باشد تا کشورهایی که این پناهندگان از آنجا به آلمان می‌آیند، حاضر شوند آنها را بپذیرند.»

وزیر دارایی آلمان همچنین بر این نکته تاکید دارد که اخراج پناهجویان به کشورهایی که خطر آنها را تهدید کند، باید متوقف شود. او در این باره گفت: «قانون اساسی ما مخالف آن است که کسی را به کشوری بفرستیم که آنجا شکنجه و مرگ در انتظارش است.»

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها