کد خبر: 256844
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۷:۵۰:۰۰
| |

دفتر العبادی درباره حمله نیروهای گارد عبدالمهدی به منزلش توضیح داد

نخست‌وزیر سابق عراق و رهبر ائتلاف النصر در بیانیه‌ای از تحویل دادن منزلش در منطقه الخضراء خبر داد و اقدامات گارد محافظتی نخست‌وزیر کنونی را در این‌باره محکوم کرد.

دفتر العبادی درباره حمله نیروهای گارد عبدالمهدی به منزلش توضیح داد
کد خبر: 256844
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دفتر حیدر العبادی،‌ نخست‌وزیر سابق عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز چهارشنبه گارد محافظتی عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر این کشور مجتمعی را که منزل العبادی در آن قرار داشت، بست و ما هم با دفتر عبدالمهدی تماس گرفته و مساله را اطلاع دادیم، آنها گفتند در این باره سؤال خواهند کرد اما هنوز تماسی برقرار نشده و توضیحی داده نشده است.

در این بیانیه آمده است، ‌العبادی از این اقدامات غافلگیر شده است، وی با هرگونه تنش مخالفت کرده و گفته منزلش را تحویل می‌دهد.

طبق این بیانیه، عبدالمهدی در تماس تلفنی با العبادی این اقدامات گارد محافظان خود را رد کرده و گفته که بدون اطلاع او این اقدام صورت گرفته است.

العبادی اعلام کرد: جناح‌های سیاسی وجود دارند که به دنبال گمراه کردن افکار عمومی از طریق اطلاعات غلط هستند تا اهداف سیاسی خود را در تعدادی از تصمیمات و رویکردها اجرایی کنند.

سایت ارم‌نیوز به نقل از منبعی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرده بود، نیروهای گارد عبدالمهدی به منزل العبادی زمانی که او بیرون بود، حمله و خواستار تخلیه این منزل شدند.

دلیل این اقدام اختلافات العبادی و عبدالمهدی درباره سکونت در خانه‌ای متعلق به دولت یا انجام فعالیت‌های مربوط به ائتلاف النصر در این محل و استقبال از رهبران سیاسی در این منزل بوده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها