کد خبر: 247194
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۱۱:۵۴:۰۰
| |

سفر نمایندگان جنبش فتح به مصر

به گزارش منابع مصری، هیأتی از جنبش فتح به زودی برای مذاکراتی درباره آشتی با حماس به قاهره سفر خواهند کرد.

سفر نمایندگان جنبش فتح به مصر
کد خبر: 247194
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۱۱:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌ "الاخبار" لبنان نوشت: پیش‌بینی می‌شود که هیأتی از جنبش فتح فردا (یکشنبه) به منظور رایزنی با مقامات مصری وارد قاهره شود.

این هیأت شامل عزام الاحمد، عضو کمیته مرکزی فتح، حسین الشیخ، عضو کمیته مرکزی و وزیر امور مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین و ماجد فرج، رئیس سازمان اطلاعات کل این جنبش است.

در همین راستا، منابعی در مصر اعلام کردند که هیأتی از جنبش حماس نیز هم‌اکنون به منظور تکمیل پرونده آشتی به قاهره سفر کرده است.

هیأت حماس شامل صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی، موسی ابومرزوق، خلیل الحیه، عزت الرشق، حسام بدران، از اعضای جنبش حماس است.

در همین راستا، اسامه القواسمی، سخنگوی جنبش فتح اعلام کرد: در این سفر به بررسی پایان دادن به اختلافات پرداخته می‌شود و ما بی‌وقفه با مسئولان مصری در ارتباط هستیم و در جریان نتایج نشست آن‌ها با جنبش حماس قرار خواهیم گرفت.

القواسمی در ادامه افزود: با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رهبران جنبش فتح رایزنی و اقدامات لازم را در این خصوص اتخاذ خواهیم کرد و امیدواریم پاسخ‌های حماس مثبت باشد تا بتوانیم به یک‌باره و برای همیشه به اختلافات پایان دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها