کد خبر: 246916
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۴:۳۵:۰۰
| |

درگیری دانشجویان معترض و پلیس ونزوئلا

صدها نفر از نیروهای ضد شورش در ونزوئلا با دانشجویان معترضی که خواستار بهبود شرایط در دانشگاه‌ها بودند، درگیر شدند.

درگیری دانشجویان معترض و پلیس ونزوئلا
کد خبر: 246916
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۴:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| بحران اقتصادی در ونزوئلا، این کشور آمریکای جنوبی، روز به روز وخیم‌تر می‌شود.

به‌ گزارش ‌آسوشیتدپرس، در همین راستا دانشجویان طی تظاهراتی در دانشگاه مرکزی ونزوئلا در کاراکاس تجمع کردند. آنها خواستار شرایط بهتر در دانشگاه‌ها شدند مقامات و اعضای گارد ملی ونزوئلا با استفاده از گاز اشک آور تلاش کردند این دانشجویان معترض را پراکنده کنند.

برخی از دانشجویان در درگیری‌های پیش آمده دچار جراحت سطحی شدند. در ماه‌های اخیر جنبش‌های ضد دولتی افزایش یافته است. قرار است تظاهراتی نیز در طرفداری از دولت به زودی برگزار شود.

ونزوئلا شدیدا درگیر بحران اقتصادی بوده به نحوی که تعداد زیادی از مردم این کشور به منظور فرار از کمبود غذا و دارو و همچنین تورم به کشورهای همسایه فرار کرده‌اند.

به تازگی نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد: من اهمیتی به کسانیکه به من دیکتاتور می‌گویند، نمی‌دهم. کسانی که می‌گویند من دیکتاتور هستم بروند به جهنم.

وی تاکید کرد: من می‌دانم چه کسی هستم، بر اساس ارزش‌های سیمون بولیوار یک انسان میانه‌رو هستم. من هر گز نمی‌توانم دیکتاتور باشم.

بعد از وقوع بحران ونزوئلا و سرکوب شدید مخالفان، بسیاری از جمله برخی از قانونگذاران آمریکایی و رئیس جمهوری کلمبیا مادور را دیکتاتور خواندند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها