کد خبر: 245150
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

گزارش ویدیویی اعتمادآنلاین از استعفای آویگدور لیبرمن

وزیر افراطی، دولت جنگ‌طلب نتانیاهو را ترک کرد

سرانجام لیبرمن، امروز (چهارشنبه) خبر استعفایش را اعلام کرد. در حال حاضر با استعفای لیبرمن، نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، مسئولیت سه وزارتخانه دفاع، بهداشت و امور خارجه را برعهده گرفته و احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام را تقویت کرده است.

حجم ویدیو: 6.12M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27 دانلود ویدیو
کد خبر: 245150
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۲۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آویگدور لیبرمن وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، امروز در کنفرانس مطبوعاتی که پس از جلسه او با حزب «اسرائیل بیتنا» برگزار شد اعلام کرد «استعفای خود را از پست وزارت دفاع اعلام می‌کنم».

داستان از آنجا شروع شد که حماس، روز دوشنبه و در پاسخ به حمله یک گروه کماندویی از نیروهای ویژه ارتش اسرائیل به نوار غزه، با بیش از 300 راکت جنوب اسرائیل و همچنین یک اتوبوس حامل نظامیان اسرائیلی را هدف قرار داد. اسرائیل هم در واکنش بخشی از مناطق نوار غزه را بمباران کرد.

سرانجام با وساطت مصر، توافق آتش‌بسی میان حماس و اسرائیل برقرار شد. روز سه‌شنبه کابینه اسرائیل اعلام کرد اعضای کابینه به طور یکپارچه رأی به آتش‌بس داده‌اند. اما چهار وزیر، از جمله لیبرمن با این اطلاعیه مخالفت کردند.

سرانجام نیز لیبرمن، امروز خبر استعفایش را اعلام کرد. در حال حاضر با استعفای لیبرمن، نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، مسئولیت سه وزارتخانه دفاع، بهداشت و امور خارجه را برعهده گرفته و احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام را تقویت کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها