کد خبر: 225260
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

فلسطینی‌ها برای راهپیمایی «جمعه آزادی و زندگی» آماده می‌شوند

شهروندان فلسطینی امروز (جمعه) در راهپیمایی «جمعه آزادی و زندگی» شرکت خواهند کرد.

فلسطینی‌ها برای راهپیمایی «جمعه آزادی و زندگی» آماده می‌شوند
کد خبر: 225260
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هیأت ملی اردوگاه‌های راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره خواستار مشارکت فلسطینیان در راهپیمایی بازگشتی شد که بعد از ظهر امروز (جمعه) در نوار غزه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فلسطیمی «صفا»،این هیأت بر تداوم راهپیمایی‌ها برای حمایت از حق بازگشت فلسطینیان علی رغم تمام درد و رنج‌هایشان در نتیجه اشغالگری و همچنین برداشتن محاصره از نوار غزه تاکید کرد.

پس از این که جنبش مقاومت اسلامی حماس از توافق جدید بر سر آتش‌بس با اسرائیل در نوار غزه با میانجیگری مصر خبر داد، هیأت ملی اردوگاه‌های راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره شهروندان فلسطینی را به مشارکت در راهپیمایی "جمعه آزادی و زندگی" فراخواند.

این هیأت پیشتر بر مسالمت‌آمیز بودن راهپیمایی مردمی بازگشت و تداوم آن تا زمان تحقق اهداف مدنظر از جمله حمایت از حق بازگشت به سرزمین فلسطین و شکستن محاصره ظالمانه نوار غزه تاکید کرده بود.

راهپیمایی‌های بازگشت از سی‌ام مارس (10 فروردین 97) آغاز شده است که تاکنون به دلیل حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز و بی سلاح فلسطینی 157 تن شهید و حدود 17 هزار تن دیگر مجروح شده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها