کد خبر: 225065
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۸ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

در آستانه بازجویی مجدد نتانیاهو؛

وضعیت غزه باز هم بحرانی شد

در شرایطی که قرار است نتانیاهو فردا رو در روی بازجویان مسئول پرونده معروف به 2000 قرار گیرد، یک منبع آگاه اسرائیلی خبر داد این دور از درگیری بین ارتش اسرائیل و مبارزان فلسطینی در نوار غزه منجر به جنگ خواهد شد.

وضعیت غزه باز هم بحرانی شد
کد خبر: 225065
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۸ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| همزمان با اینکه رسانه‌های اسرائیلی از دور جدید بازجویی از نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در رابطه با رانت اطلاعاتی با روزنامه یدیعوت احارانوت خبر دادند، وضعیت نوار غزه هم شاهد تشنج نظامی شدیدی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، در شرایطی که قرار است نتانیاهو فردا رو در روی بازجویان مسئول پرونده معروف به 2000 قرار گیرد، یک منبع آگاه اسرائیلی خبر داد این دور از درگیری بین ارتش اسرائیل و مبارزان فلسطینی در نوار غزه منجر به جنگ خواهد شد.

روزنامه فلسطینی القدس به نقل از یک منبع آگاه نظامی اسرائیلی خبر داد بعد از 140 حمله هوایی اسرائیل و 130 موشک و گلوله خمپاره‌ای که فلسطینیان به سوی شهرک‌های مهاجرپذیر در اطراف نوار غزه شلیک کردند تصور نمی‌کند که این وضعیت باز هم به آتش‌بس سریع منجر شود.

گفته می‌شود نشست کابینه امنیتی اسرائیل به ریاست نتانیاهو و با حضور وزیر جنگ و شماری از فرماندهان ارتش که شامگاه چهارشنبه آغاز شده بود تا اوایل بامداد ادامه داشت و مسئولین اسرائیلی بدون هیچ اظهار نظری از جلسه خارج شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها