کد خبر: 195043
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۰۹:۰۶:۰۰
| |

صهیونیست‌ها از فیلترینگ حساب کاربری رسانه وابسته به حزب‌الله لبنان در توئیتر و فیس‌بوک استقبال کردند

رسانه‌های صهیونیستی از تصمیم «فیس‌بوک و توییتر» مبنی بر مسدود کردن حساب‌های کاربری گروه رسانه مرکزی جنگ وابسته به حزب الله لبنان استقبال کردند.

صهیونیست‌ها از فیلترینگ حساب کاربری رسانه وابسته به حزب‌الله لبنان در توئیتر و فیس‌بوک استقبال کردند
کد خبر: 195043
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۰۹:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌های عبری زبان اظهار داشتند که این تصمیم دقیقا همان چیزی است که سیاستمداران اسرائیلی می‌خواستند و به آن تمایل داشتند.

در همین راستا شبکه 10 رژیم صهیونیستی گزارش داد که گلعاد آردان، وزیر امنیت داخلی اسرائیل ضمن استقبال از این تصمیم اظهار داشت: امیدوارم که فیس‌بوک و توئیتر به این تصمیم که باید پیش از این گرفته می‌شد، پایبند باشند و این تصمیم باید بلافاصله بر حماس نیز اعمال شود.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت نیز فاش کرد: این تصمیم فیس‌بوک و توئیتر به دنبال ارسال نامه تهدید آمیز گلعاد آردان به توئیتر، صورت گرفته است.

این روزنامه ادامه داده که وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این نامه به توئیتر هشدار داده، در صورتی که حساب کاربری آنچه آن‌ها را "گروه‌های تروریستی" می‌خواند، مسدود نکند، ممکن است در اسرائیل با پرونده‌های جنایی مواجه شود.

یدیعوت آحارنوت ادامه داد: این اولین بار نیست که فیس‌بوک و توئیتر حساب‌های رسانه مرکزی جنگ را مسدود می‌کنند، اما این رسانه نیز حساب‌های جدیدی را ایجاد کرده و فعالیت‌های خود را به طور معمول دنبال می‌کند.

رسانه مرکزی جنگ وابسته به حزب‌الله لبنان که اخبار جنگ سوریه را مخابره می‌کند، شنبه در بیانیه‌ای در صفحه تلگرام خود نوشت: "پس از ایفای نقش رسانه‌ نظامی مرکزی در جبهه‌های مختلف، فیس‌بوک و توئیتر در راستای مبارزه با رسانه‌های مقاومت صفحات آن را بدون هشدار قبلی مسدود کردند".

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها