کد خبر: 191950
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۳ ۱۲:۵۶:۰۰
| |

به دنبال حمله ارتش پاکستان به کشمیر

2 شبه‌نظامی هندی کشته شدند

مقام‌های هندی اعلام کردند، به دنبال حمله سربازان پاکستانی به یک منطقه مورد مناقشه در کشمیر دو شبه نظامی وابسته به دولت کشته و هشت غیرنظامی زخمی شدند.

2 شبه‌نظامی هندی کشته شدند
کد خبر: 191950
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۳ ۱۲:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| به گفته مقامات هندی به دنبال حمله سربازان پاکستانی در منطقه‌ای واقع در کشمیر دو شبه نظامی کشته و هشت غیر نظامی زخمی شدند. این درگیری در حالی انجام شده که حدود یک هفته پیش پاکستان و هند توافق کردند که درگیری‌ها و تبادل آتش در منطقه کشمیر متوقف شود. دو کشور همچنین توافق کردند که در راستای تنش زدایی در کشمیر تلاش کرده و از مکانیسم‌های موجود برای حل و فصل مساله استفاده کنند.

به گزارش آسوشیتد پرس مقام های هندی اعلام کردند که پاکستان همچنان توافق آتش‌بس در منطقه کشمیر را زیرپا می گذارد و از این رو طرف هندی اقدام به مقابله به مثل می‌کند. هندی ها گفته‌اند که حرکت مسلحانه طرف پاکستانی بدون مقدمه بوده است و طی آن نه تنها مقرهای شبه نظامی دولتی، بلکه روستاها هم هدف قرار گرفته‌اند. هند مدعی است در سال میلادی جاری پاکستان 800 بار توافق آتش بس را زیر پا گذاشته که در جریان آن 25 غیر نظامی و 18 سرباز کشته شدند.

در آخرین نمونه از این درگیری‌ها میان دو کشور مقام های هندی مدعی شدند که سربازان پاکستانی به چندین ایست بازرسی در مناطق مرزی حمله کردند که بر اثر آن دو شبه نظامی کشته و هشت غیرنظامی زخمی شدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها