کد خبر: 191387
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۳:۲۶:۰۰
| |

ادامه حملات نیروهای مقاومت به شهرک‌های اطراف غزه

مقاومت فلسطین که صبح امروز (سه‌شنبه) شهرک‌های موسوم به «غلاف غزه» را هدف ده‌ها موشک‌ و خمپاره قرار داده بود، دست به حملات خمپاره‌ای جدید زد.

ادامه حملات نیروهای مقاومت به شهرک‌های اطراف غزه
کد خبر: 191387
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۳:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مقاومت که در ساعات اولیه صبح امروز دست به حملات خمپاره‌ای و موشکی زده بود بار دیگر چندین خمپاره را به شهرک‌ها در اشکول شلیک کرد و باز هم صدای آژیر به صدا درآمد.

به گزارش المنار، این در حالی است که شبکه اسکای نیوز پیشتر گزارش داده بود، آژیر خطری که بامداد امروز در سرزمین‌های اشغالی و در مجاورت نوار غزه شنیده شده در واکنش به حملات موشکی از سمت غزه بود.

منابع خبری همچنین از شنیده شدن صدای چند انفجار در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر دادند که گفته می‌شود به دلیل واکنش پدافند هوایی رژیم صهیونیستی برای بی‌اثر کردن موشک‌های پرتابی از سوی گروه‌های مقاومت بوده است.

پس از این حمله، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به طور گسترده در حریم هوایی غزه به پرواز درآمدند.

ألون بن داوود، تحلیلگر شبکه 10 رژیم صهیونیستی اظهار داشت، این حملات موشکی مقاومت از زمان جنگ 2014 بزرگترین حمله بوده‌ است حدود 25 موشک به سمت منطقه "غلاف غزه" شلیک شد که سامانه‌های گنبد آهنین 13 مورد آن را رهگیری کردند. این به رغم آن بود که راکت‌هایی نیز در شهرک‌ها سقوط کرد و خسارت مالی بسیاری را به بار آورد.

شبکه 14 رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد، سامانه گنبد آهنین حجم بالای موشک‌ها را رهگیری کرد. این شبکه نیز این حملات را از زمان جنگ 2014 بزرگترین حمله موشکی توصیف کرد.

هماهنگ‌کننده دولت اشغالگر در مناطق نیز اظهار داشت، مصر برای آرام کردن فضا مداخله کرد.

گزارش شده مقاومت توانست تعداد زیادی خمپاره و راکت 107 را به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین که "غلاف غزه" نامیده می‌شوند شلیک کند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند، دستوراتی درباره تخلیه تمامی شهرک‌های صهیونیست نشین در غلاف غزه و پناه گرفتن در پناهگاه‌ها صادر شد.

این رسانه‌ها افزودند، ارتش سطح آماده باش امنیتی خود را در شهرک‌های اطراف غزه بالا برد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز خواستار برگزاری نشست امنیتی در پی حملات مقاومت شد.

به نظر می‌رسد این حمله گسترده مقاومت در واکنش به شهادت سه عضو جهاد اسلامی باشد که اخیرا در حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در جنوب غزه به شهادت رسیدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها