کد خبر: 167546
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ ۱۰:۳۷:۰۰
| |

رئیس سابق موساد به نمایش مضحک نتانیاهو واکنش نشان داد

رئیس سابق موساد به نمایش مضحک نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران واکنش نشان داد.

رئیس سابق موساد به نمایش مضحک نتانیاهو واکنش نشان داد
کد خبر: 167546
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ ۱۰:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| دنی یاتوم رئیس سابق موساد رژیم صهیونیستی به نمایش مضحک بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم علیه ایران واکنش نشان داد.

وی گفت: آنچه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درباره ایران نمایش داد به مورد قدیمی که به سال 2015 بر می گردد، مربوط است.

یاتوم اعلام کرد: آنچه نتانیاهو نمایش داده است به نقض برجام از سوی ایران اشاره ای ندارد.

لازم به ذکر است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دو شب قبل در ادامه اقدامات نمایشی پیشین خود علیه ایران با به تصویر کشیدن برخی عکس ها و آنچه وی از آن ها به عنوان اسناد و مدارک یاد کرد، تلاش کرد به افشای به اصطلاح اطلاعات جدیدی درباره فعالیت های هسته ای مخفی ایران پس از توافق هسته ای سال 2015 موسوم به برجام بپردازد؛ اقدامی که توسط بسیاری از کشورها و نهادهای مهم جهانی تحت عنوان «اطلاعات قدیمی و نامعتبر» به چالش کشیده شد.

در حالی که آژانس بین المللی انرژی اتمی تا کنون قریب به 10 بار در گزارش های جداگانه خود پایبندی ایران به توافق هسته ای 14 جولای سال 2015 (23 تیرماه 1394) موسوم به «برجام» را مورد تأئید قرار داده است، ترامپ تهدید کرده است که در صورت عدم بازبینی در این توافق در مهلت مقرر خود یعنی 12 ماه می (22 اردیبهشت ماه) به صورت یکجانبه از برجام خارج می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها