کد خبر: 166674
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۴ ۱۵:۲۸:۰۰
| |

موج جدید حملات ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در جنوب دمشق

ارتش سوریه از سرگیری عملیات خود برای نابودی گروهی از تروریست‌های فراری در منطقه «حجرالاسود» در جنوب دمشق خبر داد. ارتش سوریه بر مزارعی که شهرک ببیلا را از یلدا جدا می‌کند، تسلط یافته است.

موج جدید حملات ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در جنوب دمشق
کد خبر: 166674
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۴ ۱۵:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از سایت شبکه المیادین، ارتش سوریه موفق شد در ازسرگیری عملیات تسلط بر تونل‌های حفر شده توسط تروریست‌ها در منطقه "حجرالاسود" واقع در جنوب دمشق گروهی از تروریست‌های فراری را نابود کند.

ارتش سوریه به دنبال تامین امنیت مرزهای پایتخت سوریه پس از تسلط کامل بر جنوب دمشق است.

ارتش سوریه اخیرا عملیات نظامی‌ای جهت رویارویی با پیشروی‌های داعش در جنوب دمشق آغاز کرد.

نظامیان ارتش سوریه اعلام کردند، حملات ارتش سوریه مقرهای فرماندهی داعش را در این منطقه هدف قرار داد. داعش بزرگترین گروهی است که جنوب دمشق را تحت کنترل دارد. البته در کنار آن عناصر النصره و دیگر گروه‌های مسلح نیز حضور دارند.

تو در تو بودن شهرک‌هایی که تحت کنترل داعشی‌ها و افراد مسلح هستند و نیز محله‌های دمشق بر اهمیت این عملیات نظامی افزوده است.

ارتش سوریه بعد از آن عملیات نظامی خود را آغاز کرده که گروه‌های شورشی توافق کرده‌اند از شهرک‌های جنوب دمشق خارج شوند.

در همین راستا، دیده‌بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن بیش از 19 تن از اعضای گروه تروریستی داعش در درگیری‌ها با ارتش سوریه در جنوب دمشق خبر داد.

طبق گزارش دیده‌بان حقوق بشرسوریه، ارتش این کشور با ده‌ها راکت و موشک مناطق متعددی را در اردوگاه "الیرموک" محله های "التضامن"، "حجرالاسود" و "القدم" واقع در جنوب دمشق راهدف قرار داد.

پیشتر یگان‌های ارتش سوریه حملاتی به مقرهای گروه‌های مسلح در حجرالاسود واقع در غوطه غربی داشتند که این حملات در چارچوب عملیات نظامی به منظور ریشه‌کن کردن کامل افراد مسلح از جنوب دمشق صورت گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها