چالشهای زیرساختی درگهان روی میز شورای تأمین قشم
نشست شورای تأمین شهرستان قشم با حضور مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان، مسئولان اجرایی، فعالان اقتصادی و معتمدان محلی با محوریت بررسی مسائل، چالشها و ظرفیتهای شهر تجاری درگهان برگزار شد.
در این نشست، موضوعاتی همچون تأمین پایدار آب شرب، اصلاح شبکه فرسوده برق، ارتقای ایمنی مجتمعهای تجاری، ساماندهی ترافیک، توسعه زیرساختهای شهری و خدماتی، بهسازی ورودیهای شهر و راهاندازی گمرک محلی شناورهای سبک مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، همچنین بر ضرورت نوسازی شبکه برق فرسوده، ارتقای تجهیزات ایمنی، ساماندهی ساختوسازها، توسعه فضای سبز و روشنایی معابر و اجرای پروژههای عمرانی مورد نیاز درگهان تأکید شد.
در این نشست ضمن ارائه گزارش اقدامات انجامشده، راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و توسعه زیرساختهای این شهر را بررسی و بر تسریع در اجرای طرحهای زیربنایی تأکید شد.
بنابراین گزارش، درگهان با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت ثابت، ۹ هزار غرفه تجاری و ۲۳ مجتمع و پاساژ تجاری، یکی از قطب ها تجارت استان هرمزگان محسوب میشود.

دیدگاه تان را بنویسید