کد خبر: 654020
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

اعتراض کیهان به وزیر صمت: از واردات خودروی دست دوم باکیفیت خارجی کهیر می‌زنید اما کیفیت پایین کوئیک و پژو پارس نه!

روزنامه کیان نوشت: وزیر صمت از واردات خودروهای مدل 2019 به بعد که فناوری سطح بالاتر و کیفیت ساخت بهتری نسبت به محصولات نو خودروسازان داخلی دارد کهیر می‌زند اما از تحویل دادن کوئیک و ساینا و پژو پارس نو با فناوری 40 سال پیش و کیفیت ساخت پایین نه!

اعتراض کیهان به وزیر صمت: از واردات خودروی دست دوم باکیفیت خارجی کهیر می‌زنید اما کیفیت پایین کوئیک و پژو پارس نه!
کد خبر: 654020
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ۲۱:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان از اظهارات وزیر صمت مبنی بر کهیر زدن با شنیدن واردات خودروهای دست دوم خارجی انتقاد کرده است.

به گزارش کیهان، اظهارات وزیر صمت مبنی بر حساسیت به شنیدن نام خودرو‌های کارکرده در حالی است که بیش از شش ماه از پایان مهلت مجلس به دولت بابت ابلاغ آیین‌نامه واردات دست‌دوم‌ها می‌گذرد و در این مدت، وعده‌های زیادی برای ابلاغ آن از سوی دولت داده شده است. همچنین فرصت سه‌ماهه مجلس به وزیر صمت برای رفع موانع واردات خودرو پایان یافته و با توجه به اینکه اقدام آنچنانی صورت نگرفته، مردم انتظار دارند که نمایندگان ملت به وظیفه خود عمل کنند.

این روزنامه سپس نوشته است: اظهارات وزیر صمت در مذمت واردات خودرو‌های کارکرده بازتاب گسترده‌ای در مردم و شبکه‌های اجتماعی داشت. مردم در پیام‌ها، نظرات و ویدئوهای مختلف، با اشاره به قانون واردات خودروهای دست‌دوم که شرط کارکرد زیر پنج سال دارد تصریح کردند که وزیر صمت از واردات خودروهای مدل 2019 به بعد که فناوری سطح بالاتر و کیفیت ساخت بهتری نسبت به محصولات نو خودروسازان داخلی دارد کهیر می‌زند اما از تحویل دادن کوئیک و ساینا و پژو پارس نو با فناوری 40 سال پیش و کیفیت ساخت پایین نه! برخی از مردم هم نوشتند و گفتند که وزیر صمت تویوتا و فیات 2020 را در ‌شأن مردم نمی‌دانند اما شاهین که از تگرگ آسیب می‌بیند در ‌شأن مردم است! تغییر اجباری خودروی پیش‌فروش شده که چند بار هم قیمتش افزایش یافته در ‌شأن مردم است!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • حسین ارسالی در
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

    چقدراین دولت شده مایه ننگ مردم آخه تاکی خیلی راحت بدون دردسر واردات خودروهای دست دوم وارد کنید تااین آشفتگی بازار خودرو راحت حل میشه والا وبلا خود به خود حل میشه هی کش بدید آخرشم که هی مردم واستون نفرین کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها