کد خبر: 644920
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۳:۱۳:۳۳
| |

سهمیه‌ها در کارت سوخت محفوظ می‌ماند؟

وزیر نفت گفت: امروز مشکل اختلال در جایگاه های سوخت برطرف می شود و این موضوع که شایعه شده قیمت بنزین قرار است افزایش یابد تکذیب می‌شود.

سهمیه‌ها در کارت سوخت محفوظ می‌ماند؟
کد خبر: 644920
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۳:۱۳:۳۳

جواد اوجی وزیر نفت گفت: هیچ گونه افزایش قیمت بنزین در کار نیست و سهمیه ها در کارت سوخت محفوظ می ماند.

به گزارش مهر، وزیر نفت با حضور در جایگاه بهار شیراز تهران با اشاره به مشکل ایجاد شده در عرضه سوخت که از صبح امروز رخ داد گفت: ساعت از ۱۰ گذشته بود که مطلع شدیم جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت پراکنده در سراسر کشور دچار حمله سایبری شدند.

وی ادامه داد: زمانی که این اتفاق رخ داد ستاد بحران سریع با حضور مدیران وزارت نفت تشکیل جلسه داد و با توجه به تجربه قبلی که در سال ۱۴۰۰ داشتیم سامانه به صورت آفلاین به خدمت رسانی ادامه داد.

اوجی خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۶۲۵ جایگاه سوخت در سراسر کشور عملیات سوخت رسانی را انجام می‌دهند مابقی جایگاه‌ها نیز تا ساعت آینده به صورذت دستی فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه از مردم به منظور همراهی شان تشکر می‌کنیم تصریح کرد: امروز مشکل برطرف می شود و این موضوع که شایعه شده قیمت بنزین قرار است افزایش یابد تکذیب می‌شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: وضعیت ذخیره سوخت بسیار عالی است و قرار نیست هیچ تغییری در سهمیه رخ دهد و سهمیه مردم نیز در کارت‌های سوخت محفوظ خواهد ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها