کد خبر: 643827
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۸ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

بازار داغ فروش حواله خودرو‌های ثبت‌نامی؛ شروع قیمت‌ها از ۱۵ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان!+جدول قیمت‌ها

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار داغ حواله‌فروشی خودرو سه دلیل اصلی دارد که شامل «ناتوانی متقاضیان برای واریز وجه موردنیاز»، «رانت موجود در بازار خودرو» و «اصلاح قیمت خودروها» می‌شود. در این بین، به نظر می‌رسد دلیل اصلی داغ شدن بازار حواله‌فروشی خودرو، «ناتوانی متقاضیان برای واریز وجه موردنیاز» است که خود را در دو قالب نشان می‌دهد

بازار داغ فروش حواله خودرو‌های ثبت‌نامی؛ شروع قیمت‌ها از ۱۵ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان!+جدول قیمت‌ها
کد خبر: 643827
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۸ ۲۱:۰۰:۰۰

روزنامه دنیای اقتصاد از بازار داغ حواله فروشی خودروی‌های ثبت‌نامی خبر داده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، بازار فروش حواله خودرو این روزها بار دیگر داغ شده است. بعد از حواله‌فروشی گسترده از سوی ثبت‌نام‌کنندگان در طرح جوانی جمعیت، حالا فروش حواله از سوی افرادی که با شرکت در سامانه یکپارچه مشمول دریافت خودروهای داخلی و مونتاژی شده‌اند، صورت می‌گیرد. حواله‌هایی با میانگین قیمت ۱۰۰میلیون تومانی که به وفور در پلتفرم‌ها و سایت‌های آگهی‌دهنده به چشم می‌آید.

این روزنامه افزوده است: بررسی «دنیای اقتصاد» نشان می‌دهد بازار داغ حواله‌فروشی خودرو سه دلیل اصلی دارد که شامل «ناتوانی متقاضیان برای واریز وجه موردنیاز»، «رانت موجود در بازار خودرو» و «اصلاح قیمت خودروها» می‌شود. در این بین، به نظر می‌رسد دلیل اصلی داغ شدن بازار حواله‌فروشی خودرو، «ناتوانی متقاضیان برای واریز وجه موردنیاز» است که خود را در دو قالب نشان می‌دهد. نخست اینکه برخی توانایی پرداخت بخش نخست مبلغ موردنیاز را ندارند و برخی دیگر نیز از تکمیل وجه ناتوان هستند. دسته دوم، قسمت اول وجه موردنیاز را پرداخت کرده‌اند، اما با توجه به اینکه قیمت خودروی ثبت‌نامی به‌روز شده و بالاتر رفته است، توان تکمیل وجه ندارند.

قیمت حواله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها