کد خبر: 643545
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

علت پشیمانی مردم از خودروی چینی مشخص شد؛ قیمت چراغ جلوی تیگو۷، ۲۱ میلیون تومان ناقابل!

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: بسیاری از خریداران محصولات مونتاژی اذعان دارند که قطعات گران، نایاب و تقلبی آنها را از خرید خودروهای چینی پشیمان کرده است. گفته می‌شود ضعف خدمات پس از فروش و قیمت بالای قطعات بسیاری از متقاضیان را از خرید این محصولات منصرف می‌کند.

علت پشیمانی مردم از خودروی چینی مشخص شد؛ قیمت چراغ جلوی تیگو۷، ۲۱ میلیون تومان ناقابل!
کد خبر: 643545
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۲۱:۰۰:۰۰

روزنامه دنیای اقتصاد علت اینکه چرا مردم از خرید خودروی چینی پشیمان‌اند را بررسی کرده است. 

به گزارش دنیای اقتصاد، بسیاری از خریداران محصولات مونتاژی اذعان دارند که قطعات گران، نایاب و تقلبی آنها را از خرید خودروهای چینی پشیمان کرده است.  گفته می‌شود ضعف خدمات پس از فروش و قیمت بالای قطعات بسیاری از متقاضیان را از خرید این محصولات منصرف می‌کند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: قیمت چراغ جلوی تیگو ۷ پرو از نمایندگی حدود ۲۱میلیون تومان است. جلوپنجره همین خودرو در بازار حدود ۱۰میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که حتی محصول نمایندگی هم نیست. برای خودروی جک J۵ اگر به دنبال یک دیسک و صفحه باشید احتمالا باید حدود هشت‌میلیون تومان هزینه کنید. مالکان هایما نیز اگر نیاز به پوسته گیربکس داشته باشند، مجبور به پرداخت حدود ۱۷میلیون تومان خواهند بود. یک سرسیلندر برای آریزو ۵ حدود ۲۰میلیون تومان آب می‌خورد، همین قطعه برای جک S۵ ۳۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان قیمت دارد. همین قطعات با قیمت بالا نیز به‌راحتی به دست مشتریان نمی‌رسد و با کمبود مواجه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها