کد خبر: 642931
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ۱۵:۴۰:۰۰
| |

این خانه لوکس در شمال تهران ۱۵۰ میلیارد تومان ناقابل قیمت خورد! + جدول قیمت

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق شمالی تهران را دارید، میتوانید واحدی ۲ خوابه با متراژ ۱۰۰ متر و سنی حدود ۳۰ سال دارد را در ونک که یکی از محله‌های قدیمی و سرسبز شمال تهران است را با بودجه‌ای معادل ۹ میلیارد تومان خریداری کنید.

این خانه لوکس در شمال تهران ۱۵۰ میلیارد تومان ناقابل قیمت خورد! + جدول قیمت
کد خبر: 642931
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ۱۵:۴۰:۰۰

اقتصاد آنلاین نوشت: اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق شمالی تهران را دارید، میتوانید واحدی ۲ خوابه با متراژ ۱۰۰ متر و سنی حدود ۳۰ سال دارد را در ونک که یکی از محله‌های قدیمی و سرسبز شمال تهران است را با بودجه‌ای معادل ۹ میلیارد تومان خریداری کنید.

اگر خواهان خرید آپارتمانی در محله محمودیه هستید میتوانید واحدی ۹۰ متری را که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد را با بودجه‌ای معادل ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین اگر واحدی با متراژ بالا در شمال تهران میخواهید میتوانید واحدی نوساز در محله الهیه با متراژ ۲۴۰ متر و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۴۵ میلیارد تومان خریداری کنید.

همچنین واحد نوساز دیگری در محله قیطریه تهران با متراژ ۱۳۰ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲۸ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی ۷۰ متری در محله تجریش درحالی که ۴ سال از ساخت آن میگذرد و ۲ اتاق خواب نیز دارد ارزشی معادل ۱۴ میلیارد تومان دارد.

همچنین در شمال تهران میتوانید پنت‌هاوسی ۴۳۰ متری در محله زعفرانیه با ۴ اتاق خواب و سنی معادل ۳ سال را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۵۰ پیلیارد تومان خریداری کنید.

و واحد ۴ ساله را در محله ولنجک با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۲۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

 

جدول آپارتمان شمال تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها