کد خبر: 639332
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

بازار ارز به ثبات رسیده؛ با رسانه‌هایی که سیگنال افزایش قیمت دلار می‌دهند برخورد شود

روزنامه کیهان نوشت: برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب در غفلت نهادهای مسئول، به نرخ‌‌سازی و انتشار سیگنال‌های قیمتی در بازار ارز اقدام می‌کنند. سؤال این‌جا است که در کجای دنیا اجازه می‌دهند بازارهای مالی دستاویز کسانی شود که سرنوشت اقتصادی جامعه را در دست بگیرند؟

بازار ارز به ثبات رسیده؛ با رسانه‌هایی که سیگنال افزایش قیمت دلار می‌دهند برخورد شود
کد خبر: 639332
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان با ادعای اینکه وضعیت اقتصادی رو به بهبود است خواستار برخورد با رسانه‌هایی که به اعتقاد او سیگنال افزایش قیمت دلار می‌دهند، شده است.

به گزارش کیهان، در شرایطی که متغیرهای بنیادی از بهبود وضعیت اقتصادی و ثبات بازارها از جمله بازار ارز حکایت دارند، برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب در غفلت نهادهای مسئول، به نرخ‌‌سازی و انتشار سیگنال‌های قیمتی در بازار ارز اقدام می‌کنند.سؤال این‌جا است که در کجای دنیا اجازه می‌دهند بازارهای مالی دستاویز کسانی شود که سرنوشت اقتصادی جامعه را در دست بگیرند و در مسیر اهداف سوداگران قرار دهند؟ 

این روزنامه تاکید کرده است: بر اساس جمیع متغیرها، اقتصاد ایران و به تبع آن بازار ارز می‌تواند ماه‌های با ثباتی را پیش رو داشته باشد و قیمت‌‌سازی دلالان و رسانه‌های همسو با آنان راه به جایی نخواهد برد، اما این موضوع چیزی از مسئولیت نهادهای مسئول در برخورد با جو‌سازی‌ها کم نمی‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها