کد خبر: 637188
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۷:۲۳:۰۰
| |

افزایش تورم سالانه مسکن/ متوسط قیمت مسکن در تهران چقدر شد؟

بنابر اعلام مرکز آمار ایران میزان تورم ماهانه مسکن در شهریورماه 8.9 درصد کاهش داشته است در حالی که تورم سالانه نزدیک به 2 درصد افزایش داشته است.

افزایش تورم سالانه مسکن/ متوسط قیمت مسکن در تهران چقدر شد؟
کد خبر: 637188
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۷:۲۳:۰۰

در شهریور ماه ١٤٠٢ تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٧٥,٢ درصد رسیده است. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل (٨٤.١ درصد) ٨.٩ واحد درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرآنلاین، براساس گزارش مرکز آمار ایران، در شهریور ماه ١٤٠٢ شاخص قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٢٧٩,٩ رسیده است که نسبت به ماه قبل (٢٨٤.٨)، ١.٧ درصد کاهش داشته است.

در شهریور ماه ١٤٠٢ تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمانهای مسکونی شهر تهران به عدد ٧٥,٢ درصد رسیده است. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل (٨٤.١ درصد) ٨.٩ واحد درصد کاهش داشته است.

نرخ تورم سالانه شهریور ماه ١٤٠٢ آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٨٣,٩ درصد رسیده است که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (٨٢.٠ درصد)، ١.٩ واحد درصد افزایش داشته است.

در شهریور ماه ١٤٠٢ متوسط وزنی و حسابی قیمت آپارتمان‌های مسکونی فروش رفته در شهر تهران به ترتیب به ٨٠٨٣٨٧ و ٧٧٤٨٠٤ هزار ریال رسیده است.

در این ماه منطقه ١ با متوسط وزنی قیمت ١٥٧٩٥٢٠ هزار ریال بیشترین و منطقه ١٨ با متوسط وزنی قیمت ٤١٥٠١٣ هزار ریال کمترین قیمت را در بین مناطق ٢٢ گانه شهر تهران به خود اختصاص داده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها