کد خبر: 634856
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۴ ۱۵:۲۰:۰۰
| |

حجم بالای خودرو در پارکینگ ایران‌خودرو دردسرساز شد! / دستور ترخیص هرچه سریع‌تر خودروهای ایران‌خودرو در خراسان رضوی

رییس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان پس از بازدید سرزده از پارکینگ ایران‌خودرو در استان خراسان رضوی گفت: حجم بالایی از خودرو در پارکینگ خراسان رضوی وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر ترخیص شود.

حجم بالای خودرو در پارکینگ ایران‌خودرو دردسرساز شد! / دستور ترخیص هرچه سریع‌تر خودروهای ایران‌خودرو در خراسان رضوی
کد خبر: 634856
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۴ ۱۵:۲۰:۰۰

رئیس سازمان حمایت با اشاره به وجود تعداد زیاد خودرو در پارکینگ ایران خودرو در خراسان رضوی گفت : این خودروها باید هر چه سریع‌تر ترخیص و به مشتریان واگذار شود.

 به گزارش فارس، حسن فرهیدزاد نسبت به ترخیص و ارسال هر چه سریع‌تر خودروهای موجود در توقفگاه شرکت ایران خودرو خراسان رضوی واقع در نزدیکی شهر بینالود تاکید کرد.

رئیس سازمان حمایت  در بازدیدی سرزده از شرکت ایران خودرو خراسان و بازدید از حجم بالای خودروهای موجود در توقفگاه این شرکت، روند ارسال و واگذاری خودروها به مشتریان را بررسی کرد.

فرهیدزاده در حاشیه این بازدید  به ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به شکایات خودرو که اخیرا به کل کشور ابلاغ شده است، اشاره کرد و گفت: این دستورالعمل به ۳۱ استان ابلاغ شده و در آن نحوه رسیدگی به شکایات مشخص شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طبق این دستورالعمل روال کار آن است که بازرسان در ادارات کل صمت استان‌ها پس از مراجعه مردم و اخذ شکایت، پرونده را تشکیل داده و با قیمت‌هایی که شورای رقابت برای خودروها اعلام می کند، تطابق داده و در صورت مغایرت، پرونده گران‌فروشی تشکیل شده و پس از گذراندن مراحل اداری راهی تعزیرات حکومتی می شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها