کد خبر: 632427
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۱۸:۲۰:۲۹
| |

سکوها و پلتفرم‌های حوزه املاک مقصر وضعیت نابسامان بازار مسکن هستند!

روزنامه ایران نوشت: بازار مسکن در حالی دستخوش نابسامانی و افزایش بی‌رویه قیمت‌‌ها در حوزه خرید و فروش و رهن و اجاره شده است که یکی از بخش‌هایی که سبب دامن زدن به این فضا شده، مشاوران املاک غیرمجاز و البته حضور ‌سکوها در این فضا است.

سکوها و پلتفرم‌های حوزه املاک مقصر وضعیت نابسامان بازار مسکن هستند!
کد خبر: 632427
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۱۸:۲۰:۲۹

روزنامه دولت سکوها و پلتفرم‌های آنلاین حوزه املاک را مقصر وضعیت نابسامان بازار مسکن معرفی کرده است!

به گزارش ایران، بازار مسکن در حالی دستخوش نابسامانی و افزایش بی‌رویه قیمت‌‌ها در حوزه خرید و فروش و رهن و اجاره شده است که یکی از بخش‌هایی که سبب دامن زدن به این فضا شده، مشاوران املاک غیرمجاز و البته حضور ‌سکوها در این فضا است. یکی از بخش‌هایی که در نبود قانون به‌خصوص در سال‌های اخیر با قیمت‌سازی در بازار مسکن و وارد شدن به این حوزه سبب شدند تا شاهد افزایش بی‌سابقه قیمت مسکن باشیم مشاوران املاک غیرمجاز بودند.

این روزنامه در ادامه به نقل از داوود بیگی‌نژاد، نایب‌رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک نوشت: ‌سکوها امروز بازیگران اصلی در قیمت‌گذاری در حوزه مسکن شدند، قیمت‌های متفاوت دراین فضا بدون هیچ‌گونه نظارتی آگهی می‌شود که همین مسأله به نابسامانی بازار مسکن دامن زده است و به‌همین منظور نیاز است تا فرایندهای قانونی برای برخورد با این فضاها صورت گرفته و با ارائه راهکارهایی از قیمت‌سازی کاذب آنها جلوگیری کرد. برهمین اساس نیاز است تا این آگهی شناسنامه‌دار شده و مشخص شود که مربوط به چه افراد  یا بنگاه‌هایی هستند، همچنین همانند سایر صنوف از جمله قالیشویی‌ها، این بنگاه‌ها باید آگهی‌های خود را با مجوز بنگاه‌ها در این ‌سکوها ثبت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها