کد خبر: 628801
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

روزنامه جمهوری اسلامی:

قیمت بنزین «چند لا پهنا» با مردم حساب شده؛ قبول ندارید حساب کنید!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مردم می‌گویند، نه «دولا پهنا» که «چند لا پهنا»، قیمت بنزین را روی خودرو پرداخت کرده‌ایم. قبول ندارید، حساب و کتاب کنید.

قیمت بنزین «چند لا پهنا» با مردم حساب شده؛ قبول ندارید حساب کنید!
کد خبر: 628801
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۰۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی اثبات کرده که مردم ایران پول بنزین را به همان قیمت جهانی آن پرداخت می‌کنند.

به گزارش جمهوری اسلامی، «اگر بنزین را دست بزنیم تمام شئونات مردم به هم می‌ریزد.» این را یک نماینده مجلس می‌گوید. درست هم می‌گوید. حتی شایعات گاه به گاه هم سوهان به روح و روان آحادِ جامعه می‌کشد. مردم می‌گویند، نه «دولا پهنا» که «چند لا پهنا»، قیمت بنزین را روی خودرو پرداخت کرده ایم. قبول ندارید، حساب و کتاب کنید. قیمت بنزین در گران‌ترین کشور جهان - که خود هیچ سهمی از انرژی نفت ندارد - چند است. قیمت خودرویی هم که به مردم می‌فروشید را هم حساب کنید. آن وقت خواهید دید که نه تنها ارزان‌تر با مردم سرزمین نفت خیز ایران حساب نمی‌کنید که اگر بحث طلبکاری باشد، مردم طلبکار می‌مانند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: این گزاره را اگر به رفراندوم هم بگذاریم رای خواهد آورد که خودرو را به قیمت جهانی بخریم و پول بنزین را هم نه با فوب خلیج فارس که با قیمت جهانی بدهیم. وقتی خودرویی را که قیمت صادراتیش فلان است و ما چند برابر آن را می‌پردازیم، یعنی قیمت بنزین همان روز اول حساب شده است. پول بنزین را همان اول و یک جا با ما حساب کرده‌اند. پس نه می‌پذیریم افزایش قیمت را و نه منت کسی را می‌کشیم در گران نشدن بنزین.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها