کد خبر: 627146
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۱۰:۳۸:۱۱
| |

خبر خوش برای مسافران اربعین؛ سیم‌کارت با بسته اینترنت رایگان برای زائران

بنابر اعلام دولت عراق امسال سیمکارت‌هایی در اختیار زائران اربعین از کشورهای ایران، کویت، لبنان و عربستان قرار می‌گیرد که این سیمکارت‌ها بسته اینترنت فعال رایگان دارند.

خبر خوش برای مسافران اربعین؛ سیم‌کارت با بسته اینترنت رایگان برای زائران
کد خبر: 627146
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۱۰:۳۸:۱۱

در روزهای اخیر دولت عراق اعلام کرد که سیمکارت‌هایی را در اختیار زائران اربعین از کشورهای ایران، کویت، لبنان و عربستان قرار می‌دهد که این سیمکارت‌ها بسته اینترنت فعال رایگان دارند و زائران به مدت یک هفته می‌توانند در کنار استفاده از اینترنت، تماس بین‌المللی رایگان هم داشته باشند.

به گزارش فارس، عراقی‌ها درصدد ایجاد زیرساخت‌هایی برای برقراری اینترنت رایگان در مسیر پیاده‌روی اربعین هم هستند و وزارت ارتباطات این کشور در هفته‌های گذشته پیشنهاد مجهز کردن مسیر زائران به اینترنت پرسرعت را داده است.

البته در سال‌های گذشته با توجه به حضور میلیونی زائران، در برخی اوقات اینترنت خطوط تلفن همراه این کشور با کُندی سرعت یا اختلال مواجه بود که به گفته مسؤولان عراقی، امسال این مشکلات نیز مرتفع خواهد شد و دکل‌های لازم برای تقویت سیگنال‌های موجود پیش‌بینی شده است.

این اقدام به منظور برقراری ارتباط زائران خارجی به همراهان و خانواده و همچنین انعکاس اربعین ۱۴۰۲ در جهان پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها