کد خبر: 626358
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

هشدار نسبت به افزایش قیمت نان؛ با قیمت نان و اعصاب مردم بازی نکنید

روزنامه سیاست روز نوشت: قیمت نان به عنوان قوت غالب مردم به رغم تکذیب های دولت هر روز با اخباری جدیدی از افزایش قیمت همراه می شود و در این میان مشخص نیست که چه کسانی دانسته و ندانسته با قیمت نان و اعصاب مردم بازی می‌کنند؟!

هشدار نسبت به افزایش قیمت نان؛ با قیمت نان و اعصاب مردم بازی نکنید
کد خبر: 626358
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه سیاست روز از افزایش قیمت نان گلایه کرده و نوشته معلوم نیست چه کسانی با قیمت نان و اعصاب مردم بازی می‌کنند!

به گزارش سیاست روز، قیمت نان به عنوان قوت غالب مردم به رغم تکذیب های دولت هر روز با اخباری جدیدی از افزایش قیمت همراه می شود و در این میان مشخص نیست که چه کسانی دانسته و ندانسته با قیمت نان و اعصاب مردم بازی می‌کنند؟!! در میان گرانی‌ها و تورم اعلام گرانی دو کالای بنزین و نان نه تنها بر کلان اقتصاد بلکه بر زندگی روز مرده بخش زیادی از جامعه تاثیر بسیار دارد بویژه اینکه در شرایط نابسامان اقتصادی این نان است که قوت قالب می‌شود. 

این روزنامه نوشته است: به نظر می رسد آنانی که بر طبل گرانی نان می کوبند نه به دنبال حل مشکل بلکه دمیدن در آتشی هستند که به سوخت نان مردم منجر خواهد شد.  لذا دولت با ورود به میدان مقابله با این طراحی می‌تواند گامی در جهت مهار تورم و ارام ذهنی جامعه بردارد چرا که افزایش قیمت نان برابر با افزایش دهها درصدی قیمت ها در سایر کالاها خواهد شد که تاوان ان را نیز بار دیگر قشر کارگر باید بپردازد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها