کد خبر: 624609
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۴ ۲۲:۳۵:۱۱
| |

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت:

برآیند کلی آمارها در حوزه کنترل قیمت کالاها قابل قبول است

سخنگوی دولت گفت: برآیند کلی آمارهای گزارش شده از مرکز آمار ایران در حوزه کنترل قیمت کالاها در مجموع قابل قبول بود.

برآیند کلی آمارها در حوزه کنترل قیمت کالاها قابل قبول است
کد خبر: 624609
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۴ ۲۲:۳۵:۱۱

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: امسال نرخ خودرو و قیمت مسکن شیب کاهشی قابل قبولی داشته است.

به گزارش ایرنا، او تاکید کرد: نرخ های تورم به صورت موضوعی و هفتگی مورد بررسی قرار می گیرد. برآیند کلی آمارهای گزارش شده از مرکز آمار ایران در حوزه کنترل قیمت کالاها در مجموع قابل قبول بود.

 بهادری جهرمی با اشاره به صحبت های وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه هیئت دولت گفت: امروز در جلسه هیات دولت وزیر امور اقتصادی گزارش خوبی از پیشرفت تهیه اطلس سرمایه گذاری ایران ارایه کرد که فرصت های سرمایه گذاری با حدود و ثغور قوانین و همه جوانب موضوع برای انتخاب سرمایه گذاری در کشور را تبیین کرده است. امیدواریم که هرچه سریعتر نهایی شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: امروز همچنین گزارش شاخص های کلان مرکز آمار ایران بخصوص نرخ تورم ارایه شد که نتایج نشان می دهد در حوزه کنترل قیمت کالاها قابل قبول بود اما درباره برخی کالاهای خاص مورد انتظار دولت نبود که مورد به مورد بررسی شد و وزرای مربوطه هم مامور به پیگیری شدند. 

او تاکید کرد: بر اساس کزارش ارائه شده وزیر نرخ خودرو و خرید و فروش مسکن از ابتدای امسال شیب کاهشی قابل قبولی داشته است. این مسئله باید اثر خود را در بلند مدت بر روی اجاره بها بگذارد.

بهادری جهرمی همچنین از تصویب آیین نامه سازماندهی و استفاده از ظرفیت‌های تشکل های مردمی در مدیریت بحران در هیات وزیران خبر داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها