کد خبر: 623569
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۹ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

روزنامه جوان:

عدم کاهش قیمت خودروهای مونتاژی یعنی «نه»‌ شورای رقابت به دستور رئیسی؛ وزرای اقتصاد و صمت رسیدگی کنند

روزنامه جوان نوشت: شورای رقابت با وجود دستور رئیس‌جمهور مبنی بر کاهش قیمت خودرو‌های مونتاژی، نه تنها قیمت‌ها را کاهش نداد بلکه طی بیانیه‌ای از دستور رئیس‌جمهور سرپیچی کرد.

عدم کاهش قیمت خودروهای مونتاژی یعنی «نه»‌ شورای رقابت به دستور رئیسی؛ وزرای اقتصاد و صمت رسیدگی کنند
کد خبر: 623569
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۹ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه جوان اطلاعیه شورای رقابت مبنی بر عدم کاهش قیمت خودروهای مونتاژی را «نه»‌ این شورا به دستور رییس دولت دانسته و از وزرای صمت و اقتصاد خواسته به تخلف این شورا رسیدگی کنند.

به گزارش جوان، شورای رقابت با وجود دستور رئیس‌جمهور مبنی بر کاهش قیمت خودرو‌های مونتاژی، نه تنها قیمت‌ها را کاهش نداد بلکه طی بیانیه‌ای در توجیه سرپیچی از دستور رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه خودروسازان خواستار قیمت‌های بالاتری بودند، اعلام کرد اصلاح قیمت‌ها نه بر اساس نظر خودروسازان بلکه صرفاً بر اساس اسناد و داده‌های حسابداری و صورت‌های مالی مورد تأیید حسابرسان قانونی توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان مرجع رسمی، تخصصی و حاکمیتی محاسبه قیمت، بررسی و نهایی شده است.

این روزنامه اصولگرا سپس افزوده است: این اطلاعیه در حالی منتشر شده است که وزرای صمت و اقتصاد که مسئول رسیدگی به تخلف شورای رقابت بودند، همچنان سکوت اختیار کرده و هیچ موضع‌گیری مشخصی نداشته‌اند. افکار عمومی همچنان منتظر اعلام موضع وزیر جدید صمت در خصوص گران‌فروشی خودرو‌های مونتاژی هستند. این شائبه به‌وجود آمده که علی‌آبادی نیز می‌خواهد در زمین خودروسازان بازی کند و صرفاً با جملات زیبای عقب‌ماندگی صنعت خودرو و برقی کردن خودرو‌ها و راهبرد‌های جدید خودرو می‌خواهد زمان بخرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها