کد خبر: 620809
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۱۲:۱۵:۰۰
| |

پیش‌بینی یک کارشناس از قیمت مسکن در ماه‌های آینده؛ خریداران مسکن چه کنند؟

عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن متذکر شد: دولت باید آمارها را اعلام و در بازار مداخله نکند. اثبات شده که مداخلات در بازار، تبعات خاص خود را داشته است.

پیش‌بینی یک کارشناس از قیمت مسکن در ماه‌های آینده؛ خریداران مسکن چه کنند؟
کد خبر: 620809
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۱۲:۱۵:۰۰

فرشید پورحاجت، کارشناس مسکن با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن از ابتدای سال، گفت: وقتی آماری وجود ندارد، چطور می‌توانیم قیمت‌ها را رصد کنیم، اما اگر بخواهیم به صورت میدانی از تغییرات قیمت‌ها بگوییم، در حال حاضر هزینه ساخت برای یک ساختمان ۵ طبقه از مرز متری ۱۲ میلیون تومان عبور کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، وی عنوان کرد: این عدد برای ساختمان‌های با کیفیت متوسط است، اما هزینه ساختمان با کیفیت خیلی بالا این اعداد و ارقام خیلی بیشتر خواهد بود.

پورحاجت عنوان کرد: به نظر می‌رسد افزایش قیمت مسکن کماکان به عنوان بازیگر اصلی در ماه‌های آینده کشور خواهد بود؛ کمااین‌که با وجود تمام صحبت‌هایی که در خصوص کنترل تورم یا ورود نهادهای نظارتی در بازار مسکن شد، اما مشاهده می‌کنیم که تمام صحبت‌ها در حد گفتمان ژورنالیستی باقی مانده و ما امروز به عنوان کسانی که کف بازار مسکن فعالیت می‌کنیم، می‌بینیم مصالح ساختمانی از ابتدای سال تاکنون دچار نوسانات شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها