کد خبر: 617393
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۱۱:۱۰:۳۰
| |

پیش‌بینی مهم یک انبوه‌ساز از قیمت مسکن در آینده؛ مسکن گران می‌شود یا ارزان؟

عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن گفت: من به عنوان فردی که در بازار مسکن سالیان سال فعالیت کردم، کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن را تحت هیچ شرایطی رصد نکردم.

پیش‌بینی مهم یک انبوه‌ساز از قیمت مسکن در آینده؛ مسکن گران می‌شود یا ارزان؟
کد خبر: 617393
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۱۱:۱۰:۳۰

فرشید پورحاجت، کارشناس بازار مسکن در واکنش به آمار کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن اظهار داشت: به نظر می‌رسد که آقای رهبر به همین صراحت اعلام نکردند که کاهش قیمت مسکن داشتیم. اصلا در ماه‌های گذشته هیچ آماری در کشور در رابطه با بخش مسکن نداشتیم که بخواهیم آمارها را رصد کنیم تا متوجه شویم که با کاهش یا افزایش قیمت مسکن مواجه شدیم و یا با کاهش یا افزایش تولید مسکن مواجه شدیم.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: بر این اساس، این‌که بخواهیم خیلی مستند و بدون اطلاع از شرایط بازار مسکن، وضعیت قیمت‌ها را رسانه‌ای کنیم، به نظر می‌رسد که اشتباهی بوده که صورت گرفته است.

عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن تصریح کرد: من به عنوان فردی که در بازار مسکن سالیان سال فعالیت کردم، کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن را تحت هیچ شرایطی رصد نکردم و بازار نیز همچون گذشته در شرایط خاصی قرار دارد و هیچ تغییرات بنیادی در بازار مسکن رخ نداده است.

پورحاجت عنوان کرد: به نظر می‌رسد افزایش قیمت مسکن کماکان به عنوان بازیگر اصلی در ماه‌های آینده کشور خواهد بود؛ کمااین‌که با وجود تمام صحبت‌هایی که در خصوص کنترل تورم یا ورود نهادهای نظارتی در بازار مسکن شد، اما مشاهده می‌کنیم که تمام صحبت‌ها در حد گفتمان ژورنالیستی باقی مانده و ما امروز به عنوان کسانی که کف بازار مسکن فعالیت می‌کنیم، می‌بینیم مصالح ساختمانی از ابتدای سال تاکنون دچار نوسانات شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها