کد خبر: 616939
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ۱۳:۱۹:۵۶
| |

قیمت بیت‌کوین، امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۲؛ حمام خون در بازار رمرزارزها + جدول قیمت‌ها

بیت‌کوین به کانال ۲۵ هزار دلار که پایین‌ترین سطح در سه‌ماه گذشته است، سقوط کرد و در ۲۴ ساعت قبلی سه درصد دیگر از ارزش آن آب رفته است.

قیمت بیت‌کوین، امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۲؛ حمام خون در بازار رمرزارزها + جدول قیمت‌ها
کد خبر: 616939
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ۱۳:۱۹:۵۶

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۲۰ خرداد ۲۵ هزار و ۶۳۰ دلار به‌ثبت رسید. صبح جمعه بیت‌کوین در جایگاه ۲۶ هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شد و به‌این ترتیب شاهد کاهش سه درصدی ارزش رهبر بازار در ۲۴ ساعت گذشته بودیم.

به گزارش فرارو، قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی حداکثر ۲۶ هزار و ۷۳۰ دلار بوده و کمترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۲۵ هزار و ۶۰۰ دلار تثبیت شده است. قیمت بیت‌کوین حالا با احتساب افت سه درصدی که در شبانه‌روز قبلی تجربه کرده، نسبت به هفته قبل تقریبا شش درصد، درمقایسه با ماه قبل هفت درصد و درقیاس با سال قبل ۱۵ درصد تنزل پیدا کرده و نسبت به قله خود تقریبا ۶۱ درصد پایین آمده است.

قیمت بیت‌کوین در آبان ۱۴۰۰ تا قله تاریخی ۶۸ هزار دلار پیشروی کرده بود و حالا نسبت به آن روز‌ها چیزی نزدیک ۴۲ هزار دلار آب رفته است. با این حال تسلط بیت‌کوین در حال حاضر به کل بازار ارز دیجیتال معادل ۴۴ درصد تخمین زده می‌شود و از این حیث مهمترین ارز دیجیتال دنیا به‌حساب می‌آید.

براساس این گزارش، بیت‌کوین و بازار ارز دیجیتال کماکان تحت‌تاثیر اخبار و حواشی مربوط به صرافی‌های معروف جهان قرار دارند. بعد از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا موسوم به SEC از صرافی بایننس و اتهام‌های مطرح‌شده پیرامون صرافی کوین‌بیس، بیت‌کوین به کانال ۲۵ هزار دلار که پایین‌ترین سطح در سه‌ماه گذشته است، سقوط کرد و در ۲۴ ساعت قبلی سه درصد دیگر از ارزش آن آب رفته.

شیبا و کاردانو با ثبت بازدهی منفی ۲۲ درصد بدترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشتند و شیبا با این افت قیمت به کمترین سطح خود در از شهریور ۱۴۰۰ سقوط کرده است. بازدهی دوج‌کوین و ترون در این مدت تقریبا منفی ۱۰ درصد بوده و در عرض یک روز با خروج ۵۵ دلار از بازار، ارزش کل بازار ارز دیجیتال به ۱.۰۹ تریلیون دلار تنزل پیدا کرد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

بیت‌کوین

اتریوم

بازدهی روزانه

بیت‌کوین

26 هزار و 500 دلار

25 هزار و 630 دلار

منفی سه درصد

اتریوم

هزار و 840 دلار

هزار و 780 دلار

منفی سه درصد

کاردانو

0.319 دلار

0.248 دلار

منفی 22 درصد

دوج‌کوین

0.067 دلار

0.061 دلار

منفی 10 درصد

ترون

0.077 دلار

0.068 دلار

منفی 11 درصد

شیبا

0.000008 دلار

0.000006 دلار

منفی 22 درصد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها